Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

"-Δεν έχει σχολείο σήμερα"

Βάλτε το χαμόγελο στη ζωή σας, τουλάχιστον μέχρι να σας κοπεί για πάντα. Βάλτε και φατσούλες, βάλτε και ματάκια που κλείνουνε, βάλτε και τα κέρατά σας τα τράγια. Να δεις τι σου ‘χω για μετά, που λέει κι ο Μαυρίδης.

Λοιπόν, «η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει», δήλωσε ο αγαπημένος μας Nouriel Roubini, στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του Νταβός. Βεβαίως, αλλά τα καλά νέα είναι ότι δεν έχει πτωχεύσει.

Εκτίμησε δε, πως "αν η κατάσταση γίνει πολύ άσχημη, η Ε.Ε. θα αναγκαστεί να διασώσει την Ελλάδα καθώς είναι πολύ μεγάλη απειλή για την νομισματική ένωση". Καλά, εάν η κατάσταση γίνει πολύ άσχημη, κάτσε να σώσει πρώτα τον εαυτό της η ΕΕ κι έπειτα βλέπουμε και για μας.

Όπως μου το πόσταρε ο Zaratustra, από άρθρο του Δελαστίκ :
«ΠΑΡΑΜΥΘΙ ἀποδείχθηκε ὅλη αὐτὴ ἡ ἐνορχηστρωμένη ἐκστρατεία περὶ «χρεωκοπίας» τῆς Ἑλλάδας. Ποιὰ χρεωκοπία; Μόνο 5 δισεκατομμύρια εὐρὼ ζήτησε ἡ κυβέρνηση, ἀλλὰ οἱ ἐπενδυτὲς τῆς ἔδωσαν... 25! Ἔτρεχαν πατεῖς με, πατῶ σε νὰ μᾶς δανείσουν μὲ τὸ ζόρι! Φυσικὰ καὶ τὸ 6,2% εἶναι ὑψηλὸ ἐπιτόκιο, οὔτε κατὰ διάνοια ὅμως δὲν εἶναι ἐπιτόκιο μὲ τὸ ὁποῖο δανείζεις κάποιον ποὺ χρεωκοπεῖ. Ἄλλωστε πέρυσι, στὶς 28 Ἰανουαρίου 2009, ἡ Ἑλλάδα εἶχε δανειστεῖ μὲ 5,5% καί, φυσικά, δὲν μιλοῦσε κανένας οὔτε γιὰ χρεοκοπία, οὔτε γιὰ ὑπερβολικὸ ἔλλειμμα καὶ χρέος, οὔτε γιὰ τίποτα. Τότε ὑποτίθεται ὅτι ἦταν ἰσχυρὴ ἡ ἑλληνικὴ οἰκονομία! Τελικά, ἕνα 0,7% χωρίζει τὴν ἰσχὺ ἀπὸ τὴν κατάρρευση! Ποιὸν κοροϊδεύουν;»

Ώστε δεν ξέρεις, κύριε Δελαστίκ, ποιόν κοροϊδεύουν ; Το κορόϊδο κοροϊδεύουν. Το λέει και τ’ όνομά του. Κορόϊδο. Και δεν είναι ένα.

Τελικά, αυτή η Κάρλα, έγινε τραγουδίστρια ή το παλεύει ακόμη ; Τραβιέται εκεί, με μια κιθάρα κι έβγαλε μάλιστα και δίσκο, που λέγεται «Comme si de rien n' etait». Σώπα. Αλήθεια λέω. Εννοείται ότι ΔΕΝ τον άκουσα, αλλά πάντως έχω σαφή άποψη : Ο δίσκος είναι μάπα και η Κάρλα είναι σκέτη νούλα. «Είναι», λέει, «δυσκολότερο να κάνεις πολιτική, από το να φτιάχνεις μουσική». Εξαρτάται μαντάμ, για τί είδος πολιτικής μιλάμε και κυρίως για τι είδος μουσικής μιλάμε. Εάν μιλάμε για τη δική σου «μουσική», έχεις δίκιο. Εάν μιλάμε για του Στραβίνσκι, αλλάζει κάπως το πράγμα. «Στο Προεδρικό Μέγαρο των Ηλυσίων μετέφερα την κιθάρα μου, τα βιβλία μου κι εμένα», πρόσθεσε. Άσχετο : -Αυτός ο Ηλυσιακός, πώς λέγεται τελικά, Ηλυσιακός ή Αιγάλεω ή και τα δύο μαζί ; Ωχ μάνα μου, η Κάρλα διαβάζει κιόλας. Για να καταλήξει, ότι εξαιτίας της μουσικής, που η ίδια παίζει στη διάρκεια της νύκτας, έχει συμβεί να διακοπεί ο νυκτερινός ύπνος του προέδρου της Γαλλίας. Καημένε κοντοπίθαρε, τί τραβάς και του λόγου σου. Καλά, ήθελα να ΄ξερα, η ανόητη από πάνω του πάει και γρατζουνάει το δυστυχισμένο το έγχορδο ; Ολόκληρο μέγαρο πια, δεν της φτάνει ; Εγώ απλά λέω, πως άλλο πράγμα το μοντέλο κι άλλο η τραγουδίστρια. Όπως άλλο πράγμα ο στρατιωτικός κι άλλο ο στρατόκαυλος.

Τώρα μας την έπεσαν μέχρι κι οι Ελβετοί της Pictet, επειδή είμαστε λέει «λαθρεπιβάτες της ΟΝΕ». Εντάξει, μας τσακώσατε. Πόσο κάνει το εισιτήριο, να το πληρώσουμε, αδελφέ. Ξενέρωτοι, Ελβετοί, τυρογαλάδες. Γι αυτό προτιμώ σταθερά τους Αμερικάνους. Έχουν ένα ορισμένο στυλ, σαν κάπως στην κοσμάρα τους. Έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης της πραγματικότητας, όπως μαρτυρεί και η αναγγελία του εκφωνητή του ραδιοφωνικού σταθμού της αμερικάνικης βάσης του Ελληνικού, την επομένη του πραξικοπήματος της 21ης Απριλίου 1967 : «Good news for the kids ! No school today !». Εγώ λέω καλύτερα να το γυρίσουμε στο καλαματιανό, να το κλείσουμε για σήμερα :

«Στις εικοσιμιά τ Απρίλη σηκωθήκανε έξι φίλοι του στρατού μας οι φωστήρες και του έθνους οι σωτήρες.
Να μας ζήσει ο στρατός, Σπαντιδάκης, Παττακός, Παπαδόπουλος ο Γιώργος, Κόλλιας ο πρωθυπουργός.
Μακαρέζος, Αγγελής κι όλοι οι επιτελείς.
Να μας ζήσει ο στρατός Σπαντιδάκης Παττακός.
Οι εργάτες και αγρότες που με αίμα και ιδρώτες
Στη σκληρή δουλειά μοχθούνε, τώρα τη στοργή θα βρούνε.
Να μας ζήσει ο στρατός, Σπαντιδάκης, Παττακός.
Μας ζηλεύουν κι εχθροί μας για τη δόξα τη δική μας και το μέλλον το λαμπρό μας θα χρωστάμε στον στρατό μας.
Να μας ζήσει ο στρατός, Σπαντιδάκης, Παττακός, Παπαδόπουλος ο Γιώργος, Κόλλιας ο πρωθυπουργός».

66 σχόλια:

  1. KOYZΟΥΛΑΡΙΟ .....ΕΝΑ ΣΚΕΤΟ ΚΟΥΖΟΥΛΑΡΙΟ.....

    ΑΠ' ΤΟY ΚΟΥΖΟΥΛΑΝΗ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΟΣ......

    Yiikkkkkkkeeeeeeeeeeessssssssssss

    βρε θα φαει η μυγα σιδερο και το κουνουπι ατσαλι ..

    www.βουντου-expert.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχταρμάς φίλε, αχταρμάς όλα.

    Μου τη δίνουν τα στρουμφάκια.

    Ολοι μας λενε οτι θα κακοπάθουμε και τι μας περιμένει, βγαίνει ο Λεωτσάκος game over στα ομόλογα, πανικός και μιζέρια.

    Που είναι ένα κάποιο χαμόγελο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σπρεντ των 10ετών εκτοξεύθηκε στις 350 μονάδες (με υψηλο 356,1)!!!!
    Τι ξέρει η αγορά που δεν ξέρουμε εμείς ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η διεύθυνση για live παρακολούθηση του σπρέντ των 10ετων είναι:
    http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=.GRK%3AIND
    μπαίνεις και πατάς 1D (day)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιθανή Επενδυτική Επιλογή

    Δεν ξέρω αν θυμόσαστε ότι στην προηγούμενη αύξηση της ΕΤΕ (το 2006) είχαν εκδοθεί 25.000.000 προνομιούχες μετοχές που πουληθηκαν στις ΗΠΑ με 25$ η μία και εγγυημένη απόδοση 9% (δηλ. 2,25$) που δίνεται κάθε τρίμηνο (4 χ 0,625 $ και κόβεται 1/3,1/6,1/9,1/12 καθε έτους).
    Διαπραγματεύονται με τον κωδικό NBG PRA και σήμερα βρίσκεται στα 22,10$ (αρα απόδοση >10%).Ελάχιστο έτους περίπου 7,90 (φυσικά πέρσι το Μάρτιο) - Μέγιστο περίπου 25.
    Αν κάποιος πιστεύει ότι δεν θα χρεωκοπήσει η ΕΤΕ (εγώ) είναι μια μετοχή που τουλάχιστον πληρώνει...
    Δεν παίρνω προμήθειες...Δεν θέλω να κάνω τον πονηρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I'm cryiiiiingggg, I'm cryiiiiiingggg

    swear, τό κομμάτι γιά τήν ἐθνοσωτήριο στό τέλος μήπως εἷναι ἀπό ἕνα CD μέ ἐμβατήρια; Κάποιος μοῦ εἷχε δείξει κάτι σχετικό πρίν ἀπό καιρό.

    Μπορεῖς νά μοῦ πεῖς συνθέτη, στιχουργό; Γιῶργος Μουζάκης μήπως; Φαντάζομαι θά ἑρμηνεύει καμιά χορωδία τῆς ΑΣΔΕΝ θά εἷναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να ξέρει η αγορά παραπάνω από εμάς;
    Ολη μέρα παίζεται η πινακωτή πινακωτή, από τ΄άλλο μου τ΄αυτί.
    Αποφασιστικότητα δεν έχει δεί, όλο σχέδια γιά ομελέττα χωρίς να σπάσουν αυγά ακούει.
    Και τα σύνορα και οι δρόμοι κλειστοί από 50 τρακτέρ που τα φυλάν Πακιστανοί.
    Και όλο λιτότητα να λέμε ναι γιά τον γείτονα, όχι για τον εαυτό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω Ζάρα, αλλά όποιος μου βρεί εκείνο το βίντεο (φιλμ 8mm), που χορεύουν καλαματιανό όλοι μαζί συνταγματαρχαίοι (με μυστήριο γυαλί ηλίου, δεκαετίας '60), Πάσχα καιρό, κάπου σ' ένα στρατόπεδο, τσουγκρίζοντας αυγά, θα τον ανταμείψω πλουσιοπάροχα, "σφυρίζοντάς" του το χαρτί της επόμενης εικοσαετίας. Άντε να σας δώ.

    Φίλε Hippy, απαντώ στην ερώτησή σου, πού το πάει η αγορά. Τρία σενάρια. Σύμφωνα με το πρώτο, η αγορά "θέλει να μας πάρει τα χαρτιά μας" και ειδικά εκείνα τα λίγα ΜΟΝΤΑ του Zachmour, που τα εχουν βάλει στο μάτι από καιρό. REJECTED.

    Δεύτερο σενάριο : Δεν θέλουν να μας πάρουν, αλλά θέλουν να μας δώσουν τα δικά τους χαρτιά, όσο-όσο. Επειδή όμως συμβαίνει να είμαστε πολύ λίγοι και κυρίως πολύ γάτοι, REJECTED κι αυτό.

    Απομένει το τρίτο σενάριο, του χρηματιστηριακού εικονικού υπερρεαλισμού. Το έχω πολλάκις αναπτύξει, ας μην πλατειάζω άσκοπα. Σημερινό παράδειγμα: Βγαίνει ένας "αξιωματούχος" (ταγματάρχης, ξέρω γω), και λέει εμπιστευτικά σε ρεπόρτερς του DJΝewswire, "προσοχή μάγκες, οι Κινέζοι τα έχουν πάρει στο κεφάλι και θα τους εκδικηθούν τους κωλοέλληνες για το κάζο που έπαθαν στον ΟΛΠ". Την εμπιστευτική είδηση δημοσιεύουν καθόλου εμπιστευτικά οι Ντιτζέηδες και πάρτο ανάποδα το ταμπλώ.

    Αύριο, ένας άλλος "αξιωματούχος" (κάποιος υποστράτηγος ίσως), θα διερρεύσει την είδηση ότι οι Κινέζοι τελικά μας συγχώρησαν, επειδή θα κοινωνήσουν το Πάσχα και δεν θέλουν να έχουν κρίματα και κακίες στο κάρμα τους απάνω. Και πάει λέγοντας.

    Γειά σας παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Το κόκκινο z, που απορρέει από την σχέση του μαύρου c 0,618 και μαύρου a, η οποία αφαιρείται από το σημείο εκκίνησης της κυματικής κορυφής του μαύρου κύματος b, καθ' ότι αν εφαρμοσθεί η επόμενη δυνατή σχέση της ισότητας, οδηγεί τον δείκτη σε αρνητικές τιμές., δίνει ως αποτελεσμα ότι το μαύρο κύμα b του κόκκινου z, κορύφωσε στην μικρή περιοχή του κόκκινου 50% fibo, δηλ. στο μέσον της έκτασης ολόκληρου του υποτιθέμενου κόκκινου κύματος z. Κι έτσι φίλοι μου, αφού βρήκαμε το κόκκινο και το μαύρο καλώδιο, το μόνο που ψάχνουμε πλέον είναι το καλώδιο της ΓΕΙΩΣΗΣ, μη μας τινάξει κάνα ρεύμα και γίνουμε κάρβουνο".

    Από το μονόπρακτο "Το βαρετό παραλήρημα μιας Ηλεκτρολόγου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλά swear και σε είχα για σαΐνι. Πρόβατο είσαι και εσύ... Αύριο first thing in the morning πουλάω ΜΟΝΤΑ market. Αν η αγορά καταφέρει να απορροφήσει το πακέτο μου ξεκινά ο μακροχρόνιος ανοδικός κύκλος διάρκειας με ταυτόχρονη υποχώρηση των spread σε αρνητικές πιθανότατα τιμές αφού πλέον όλοι θα αγοράζουν Ελλάδα.

    Υπομονή μέχρι αύριο. Μακάριοι όσοι αγόρασαν σήμερα ή έστω όσοι θα αγοράσουν αύριο το πρωί μέχρι να απορροφηθεί το πακέτακί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να και οι πρώτες αντιδράσεις:

    http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1534160

    Θα μαζευτούν αύριο να συζητήσουν για τη σημασία του πακέτου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α ρε swear με τον καρχαρία του γλυκου νερού τα έβαλες καημένε ; Αυτόν εκτός από τη χασούρα τον έχει χτυπήσει και η αγαμία κατακέφαλα. Για να καταλάβεις, ο nasty μπροστά του είναι ολυμπιονίκης στο μαμήσι, ουουουχαχαχαχαχα ! Κάνε μας τη χάρη και ασε το παιδί στην ησυχία του ! Ή μήπως καλύτερα στην αγαμία του ; Και πάλι ουουουουχαχαχαχα ! Ολοι εσεις οι γκουρουδες, μη δείτε μπρατσωμένο παιδί και καρατέκα, αμέσως να τον λιανίσετε στις μηνύσεις ! Κανίβαλοι ! Ουγενότοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντως, Spartplay (που μάλλον έχω καταλάβει ποιός γκουρού είσαι), εσύ ασχολείσαι ακόμη περισσότερο με τους πιτσιρικάδες.Μια με τον έναν, μία με τον άλλον. Άστο αυτό το θέμα τώρα. Έχει πάρει άλλο δρόμο, δεν ειναι για χαβαλέ πλέον.

    Zachmour, θυμάσαι μια φορά πέρυσι, που είχαν κάνει debate γκουρούδων στο φόρουμ, με συντονιστή έναν Logistako ? Εκείνο κι αν ήταν γέλιο. -Τί να μας πούνε τώρα οι εκδότες ? -Σάμπως ξέρουνε τίποτα κι αυτοί ? Εγώ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ γνωρίζω, που ξέρει ακριβώς ΠΟΥ και το κυριώτερο ΠΟΤΕ, θα πάει η αγορά. ΕΝΑΝ.
    -Ποιόν ? Θα πούμε ΠΟΙΟΝ, σε τέσσερις εβδομάδες από τώρα.
    Δεν είναι από τους γνωστούς. Νέο φρούτο. Άφθαρτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάγκες, τελικά τα ΚΑΛΩΔΙΑ, απ' ότι βλέπω τώρα, είναι τέσσερα (4) Μπλέ, κόκκινο, κίτρινο και μαύρο. Όχι δύο. Προσπαθούν τώρα να τα ξεμπερδέψουν, εκεί χάμω στης Ηλεκτρολόγου το μπλογκ.

    Ρωτάει ένας την Ηλεκτρολόγο :
    "-Mετα την ολοκληρωση 5 κυματων κιτρινου τελειωνει το 3 πρασινο εαν εχω καταλαβει καλα ? Και εαν επιτρεπετε μια ακομη ερωτηση. -Μεχρι που προβλεπετε το 2 κιτρινο ?"

    Να σου απαντήσω εγώ φίλε μου. Κατ΄αρχήν θα γεφυρώσεις το κίτρινο με το πράσινο, προσεκτικά όμως, να μην κάψεις τίποτα ασφάλειες (ή καναν εγκέφαλο, ακόμη χειρότερα).

    Όσον δε αφορά στην ερώτησή σου, μέχρι που μπορεί να φτάσει το δεύτερο κίτρινο, το πράγμα είναι απλό : -Εξαρτάται πάντα από το μήκος της μπαλαντέζας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακουω εκτιμησεις για το επιτοκιο του δεκαετους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. -Γιατί, σκέφτεσαι να δανείσεις το κράτος ?
    Για ΠΟΛΥ μακροπρόθεσμο σε κόβω εσένα, Σάρισα.

    Ο Τιτάνας όμως βαστάει, ο άτιμος. Σκυλί ο Τιτάνας. Αυτός πια κι αν τρελλαίνει κόσμο, χεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα σε όλους.
    Φίλε Ζαχαρία τι έγινε?Αποσύρουμε την εμπιστοσύνη μας στις ψαγμένες επιλογές μας όπως η ΜΟΝΤΑ ?
    Αυτό το 16χίλιαρο που που εμφανίστηκε αργά το μεσημέρι ήταν δικό σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Bρε καλος ο Τιτανας, αλλα αμα δουμε καμμια γερη κατραπακια στις τραπεζες, να μην ψωνισω κι απο κει? Σημερα εγκατελειψα γρηγορα την οθονη, νομιζα θα ηταν αλλη μια βαρετη συνεδριαση μισο τοις εκατο κατω μισο πανω. Αμ δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν μου αρέσει αυτή η Κάρλα. Έχει λίγο μεγάλη μύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς τ' ομορφόπαιδο. -Μεγάλη μύτη, ε?
    Δίκιο έχεις. Ούτ' εμένα μ΄αρέσει αυτό το σκυλί. Άλλη φορά θα μας βάλω την Ελίζαμπεθ Χάρλεϋ,που είναι πιό ψωμωμένη και με καλύτερη μύτη.
    Για πες μας τώρα ρε λαγωνικό, εσύ τί ΟΣΜΙΖΕΣΑΙ από αγορά?
    Οι άλλοι, με τα πρασινοκίτρινα καλώδια εκεί χάμω, έχουν μπουρδουκλωθεί για τα καλά. Τους βλέπω να καίγονται (πάλι).

    Γειά σου φίλε Leop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Swear
    Μη ρωτάς για τις αγορές....Για Ελλάδα και Τράπεζες θα διαβάζεις Στούπα και θα κάνεις το αντίθετο....και μη μου πεις ότι τον ξέρεις και αυτό και ότι κερδίζει γιατί.....

    Πάμε σε ποιο ενδαιφέροντα πράγματα που λέει και ο Στούπας τώρα που του ΧΩΣΑΝΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ:
    To ipad πως σου φάνηκε?
    http://www.youtube.com/watch?v=mFbhzlTnoL0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου Στούπα πατριώτη....τρομάρα σου!

    Και μη ξεχάσετε κάθε μέρα να διαβάζετε Φάπα Σούτρα όλο και κάποια στάση θα μάθετε, θα την χρειαστείτε με το τραπεζοκεντρικό ΧΑΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι συναχωμένος και δεν ΟΣΜΙΖΟΜΑΙ τίποτα, εκτός από τις γυναικείες κολόνιες.

    Η Alfa Wood λέει δεν θα αποσύρει τη Σέλμαν από το ταμπλό.
    Ουιιιιιι θα το πω στη μαμά μου.

    Θα της πω να πάει διαβάσει και τον Εθνικό Πρωταθλητή. Τι πλάκα έχουν εκεί μέσα. Λένε πως θα κάνουν καταγγελίες, αγωγές και ποιος ξέρει τι άλλο θα σκαρφιστούν.
    Ουιιιιιι θα το πω στη μαμά μου.

    καλά ένας από αυτούς, έχει πολύ πλάκα. Τη μια του έχουν ξεμείνει οι μετοχές από προίκα. Την άλλη είναι αγορασμένος στα πολύ χαμηλά, είναι μεγαλομέτοχος και κερδίζει τα άντερα του. Στο τέλος απειλεί για τη δημόσια πρόταση και λέει πως πουλάει με ζημιά.
    Ουιιιιιι θα το πω στη μαμά μου.

    Άμα πούλησε αυτός, να μην αγοράσει ο playboy, που είναι και έξυπνο αγοράκι?
    Ουιιιιιι θα το πω στη μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επίσης ΕΓΩ βλέπω και στο ντάρι ντάρι έρχεται το παλαμάρι πολούς ηλεκτρολόγους.... πστ το δοκιμαστικό κατσαβίδι.... εσείς εκεί πέρα
    ΣΥΜΒΟΥΛΗ:
    Αναμονή μέχρι μεθαύριο Παρασκευή (τέλος του μήνα)θα δείξει τι θέλουν τα μανάρια μου στο Αμέρικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γκουρού Χάϊ, έτσι και φρενάρει ο Γκοτζίλας εδώ χάμω, όπως έλεγες, τότε κερδίζεις επάξια τον τίτλο του Γκουρού του Μήνα (τουλάχιστον). Να κερδίσει και κάνας άλλος Γκουρού τίποτα, όχι οι ίδιοι και ίδιοι. Ν' αναδειχτούν νέα ταλέντα, αυτός είναι ο σκοπός της εκπομπής.

    Όπως καλή ώρα αυτή εδώ η μισοριξιά, ο Playboy. Τελικά κάτι σκαμπάζει ο ζουμπάς. Εάν δηλαδή εξαιρέσεις τη μύτη, καθώς και το ότι πάει και τα καρφώνει όλα στη μαμά του, κατά τα λοιπά μια χαρά γκουρουδόπαιδο μου φαίνεται.

    Να τον κρατήσουμε, λέω εγώ, εάν συμφωνούν και οι υπόλοιποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εεεεεεεεεεε swear
    Είπαμε να δεις το ipad και όχι το Grand Canyon ...τόση ώρα αδερφέ μου για ένα ΝΑΙ μου άρεσε ή ΟΧΙ δεν μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εεε πστ το "πολούς" που γράφω παραπάνω με δύο λάμδα θέλει....μην έρθει κανένας Manta πάλι εδώ και μου κάνει παρατήρηση όπως τότε στο galactical.gr και πλακωθούμε....(σωστά θυμάμαι Manta?)

    Η ερώτηση είναι τυπική....απάντησε ΝΑΙ χωρίς να την διαβάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν τα ξέρω εγώ αυτά τα ipad και τέτοια, ρε συ Χάϊ. -Τί να σου πω ? Βλάχος είμαι του λόγου μου, τί νόμιζες ? Ipad και ipod και tripod και κέρατα, πού να ξέρω εγώ τί βγάζουν αυτοί κάθε τόσο ? -Τους προλαβαίνει κανείς αυτούς ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλέ?
    Αυτές οι σφήνες δεν σπάσαν ακόμα?
    Να δει λίγη χαρά και αυτός ο συνδρομητικός αναλυτής της φάπας και τη φούπας?
    Ουιιιιιι θα το πω στη μαμά μου, να μην ανανεώσει τη συνδρομή της. Όλο κουβά πάμε με αυτές τις προβλέψεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να με κρατήσετε, να με κρατήσετε, αλλά θέλω και πιπίνια πΕρικαλώ. Δίχως πιπίνια δεν έχω έμπνευση.

    Ουιιιιιι, αυτό με τα πιπίνια, να μην το πείτε στη μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είσαι μπασμένος στον ezmarket, μπασμένε ?
    Καλός είναι ο ezmarket, έχει ξεκάθαρη άποψη, αυτιολογημένη και -ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ- δίχως την προσθήκη ηλίθιων χαμόγελων. Να πεις στη μαμά σου να μην κόψει τη συνδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το στρίβειν δια του αρραβώνος πρέπει να είναι η αγαπημένη ταινία του κ. Στούπα! Γιατί?

    ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ πριν δύο εβδομάδες στα 21 η ΕΤΕ του φαινόντα ΓΑΜΑΤΗ και ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΝΩ.... ενώ σήμερα διαβάζω στο Φάπα Σούτρα ότι έχει κι άλλο κάτω......ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Το δυστύχημα είναι ότι υπάρχουν Ηλίθιοι (βαλτοί και οικιοθελώς) που τον πιστεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ πάλι περιμένω με αγωνία το αυριανό βράδυ, να δω την Παναγιωταρέα με τους 5 Διευθυντές εφημερίδων, να αναλύουν την πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.

    -Τον Ρουμπίνη γιατί δεν το κάλεσαν ?

    -Και γιατί δεν βγαίνει στο τηλέφωνο ο Δούρος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ποιος Θανάσης? Τάκη Μορφονιό με φωνάζουν.
    Δεν ξέρω εσείς γιατί πράγμα μιλάτε, αλλά η μαμά μου έχει ένα τιμοκατάλογο στα χέρια της σκέτο φωτιά.
    Είναι λίγο τσουχτερός, ΣΟΥΖΥ ΤΖΟΥΖΕΙ ουάουουουουου και κουβά και πληρώνει η καημένη η μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ezmarket, διαβασα στην αναρτημενη εταιρικη της ταυτοτητα, ασχολειται με κηροπηγια λεει, εξαιρετικη ιδεα πρεπει να ομολογησω, με τη βοηθεια τους παρεχει επενδυτικες συμβουλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μη μου πεις ότι θα είναι και ο Διευθυντής από την MY LAST CENTS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και εμένα με κάλεσαν, αλλά αρνήθηκα ευγενικά.
    Είμαι λίγο πληθωρικός τύπος με μια μικρή μυτούλα.
    Θα έπρεπε να φύγουν οι άλλοι 5.

    Τάκης Μορφονιός ασχολείται με όλα και είναι πρώτος σε όλα, λόγω μεγέθους μύτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θα είναι αρκετοί εκεί, Χάϊ.
    Στο τέλος θα χορέψουν όλοι το "Save the last cent for me".

    Καλύτερα που δεν θα πας μυταρά, θα της έβγαζες κάνα μάτι της Παναγιωταρέας, πανάθεμά σε, μπουλντόζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πάντως το FORD στην κοσμάρα του (κι εγώ σταυροκοπιέμαι για το λαχείο μου)...
    Το united steel από stouπάρα σε μείον 6 το πάει (αν και δεν το έχω το προσέχω)
    Το AMD προσπαθεί να συνέρθει από τον τρελό σούτσο την ημέρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του (πάρα ταύτα μου αρέσει το τρελιάρικο δεν το αλλάζω)
    Το άλλο το χαρτί που ακόμα δεν αγόρασες swear έχει ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ άσχετα αν δεν το δείχνει ΑΚΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπάρχει ένας κανόνας:
    Πρώτα κορυφώνουν τα χαρτιά και μετά οι δείκτες και φυσικά πρώτα πατώνουν τα χαρτιά και μετά οι δείκτες.

    Στην Αμερική δεν βλέπω πολλά χαρτιά που να κορύφωσαν (εντάξει η Χ -united steel- πρέπει να κορύφωσε)....στην Ελλάδα είναι ποιο εμφανές αυτό στο Τραπεζοκεντρικό ΧΑΑ....αλλά και πάλι για Ελλάδα μην ξεχνάτε:
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ (ανάποδα) ΣΤΟΥΠΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ (ανάποδα) ΣΤΟΥΠΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ (ανάποδα) ΣΤΟΥΠΑ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ (ανάποδα) ΣΤΟΥΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπάρχει ένας κανόνας:
    Πρώτα περνάει η μυτούλα μου και μετά εγώ.

    Τάκης Μορφονιός, διαβάστε περικαλώ το βιογραφικό μου. οι όμορφες κοπέλες ας μου αποστείλουν email. Είμαι ελεύθερο παιδί και κονομημένο.

    Ουιιιιιι , περικαλώ δέχομαι μόνο σοβαρές προτάσεις, αποκλειστικά από όμορφες καρακουκλάρες. Να μου αποστείλετε και φωτογραφίες να επιλέξω με την ησυχία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πάντως μου άρεσε που η αγορά δεν μπορούσε να καταλάβει (εξου και η νευρικότητα) αν το ipad της αρέσει ή όχι!!!!

    Για μένα είναι πολύ bull σημάδι αυτό.... Ο Ainstein έγραφε: "Αν μία ιδέα από την αρχή δεν χαρακτηριστεί τρελή δεν έχει ελπίδα να πετυχεί"

    Η AAPL νομίζω ότι γλυκοκοιτάζει τα 400 δολάρια.....ναι ναι 400.... το θέμα είναι να σκάσω τα 207.98 που γράφει σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. η αφιξη του ipad φαινεται να σηματοδοτει το τελος των υπολογιστων οπως τους ξερουμε εως σημερα, κακα μαντατα για τη μαικροσοφτ, καλα για τη γκουγκλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. και για αλλους του χωρου ειναι κακα αν δεν προσαρμοστουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Bluesman

    Σου άρεσε? Θα το αγόραζες? Ποιο είναι το συνατό του σημείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το μήλο και εμένα μου αρέσει καιρό έχει να κάνει κανένα split να αλαφρώσει.

    Άντε παω τώρα να παίξω κανένα μπασκετάκι.
    Χαιρετώ παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κοιταξε, δεν ειμαι υπερ της απλ γενικα, θα ηθελα να το δω απο κοντα, σιγουρα θα ειναι ακριβο και θα αγοραζεται κυριως απο ασχετους για να κανουν τη φιγουρα τους ακριβως οπως γινεται με το ιφον, κακα τα ψεματα ομως ο τζομπς κινει τα νηματα της μοδας σε αυτο το χωρο, καταλαβαινεις ποσοι κλωνοι θα δημιουργηθουν, το πισι αλλαζει και οι επιπτωσεις στη βιομηχανια του θα ειναι ραγδαιες, καποιοι θα κερδισουν και καποιοι θα χασουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. το πιο δυνατο σημειο...Τι θα λεγες για την υπαρξη Flash, το εργονομικο του πληκτρολογιο, θα ξεχασουμε πως γραφουν στο τελος, την υπαρξη card reader, την πολυ υψηλη αναλυση της οθονης, την υποστηριξη multitasking..Αυτα αρκουν προς το παρον?

    Δε βαριεσαι εχει εξασφαλισμενο μελλον, θα αλλαξει τον τροπο με τον οποιο διαβαζουμε βιβλια, για αρχη. Απο τωρα πχ φανταζομαι το Σπαρτη να κουβαλαει ολη τη βιβλιοθηκη του μεσα στο Ipad, οταν πηγαινει βολτα με το Καγεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αν προσεξατε η VMWARE εκτοξευτηκε προχθες, το βαρος πεφτει στο ιντερνετ σε βαρος της μαικροσοφτ, οσοι κατασκευαστες δεν προσαρμοστουν αναλογως θα την ρουφηξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Bluesman
    Το iphone είναι ΟΛΑ σε ένα κινητό και όταν λέω ΟΛΑ το εννοώ μέχρι και quick office αν είσαι pcόπληκτος (με κόστος εγκατάστασης 6 ευρώ)
    Το ipad δεν ήρθε να αλλάξει τον κόσμο των pc αυτό άστο για την AMD (θα δεις) το ipad ήρθε για κερδίζει τον κόσμο των netbooks , μέρος των Notebooks και πολλούς φαντασμένους.
    ΑΝ τα καταφέρει θα μαμήσει και θα δείρει η μετοχή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. s4ris4
    Η μη ύπαρξη δυνατότητας αναπαραγωγής αρχείων τύπου flash μέχρι και το iphone 3GS και γενικά η δυνατότητα να τα παίξει ο browser του (Safari) ήταν στα μείον του. Στο ipad μένει να το δούμε πως τα παίζει...
    Ο Σπάρτης κουβαλάει κινητά μόνο siemens....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Bluesman
    To cloud computing είναι must...αλλά μην υποτιμάς την καρδιά του πρωταθλητή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. το πισι πεθαινει χαι (και με τη μορφη των σημερινων φορητων), η φιλοσοφια του ειναι απολυτως ξεπερασμενη πλεον, ιντελ και αμδ πρεπει να βρουν λυσεις, η απλ διατεινεται οτι κατασκευασε μονη της τον επεξεργαστη του ιπαδ, αμφιβαλλω μα δε γνωριζω και ποιος το εκανε για λογαριασμο της (αυτη ειναι χρυση πληροφορια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τιποτα δε σου ξεφευγει ρε θηριο, αυτο ειναι υλικο για το αυριανο ψαξιμο, καληνυχτα σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μην ψάχνεις δεν είναι εισηγμένη....οπότε Εθνική Τράπεζα ο θησαυρός... ΟΥΟΥΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άντε καληνύχτα...πάω να γράψω καμιά εξίσωση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η εταιρεια εχει ηδη εξαγοραστει απο την Apple και τωρα προκυπτουν και οι συνεργειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο κύριος Τρούπας πληρώνεται για να κάνει μια ορισμένη δουλειά. Και πληρώνεται καλά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πληρώνεται από τις διαφημίσεις του scatapital, όπως και κανείς άλλος δημοσιοκάφρος.
    Κανείς δεν σας υποχρεώνει να τον διαβάζετε ούτε να παίζετε στο βρωμο-καζίνο που είναι κράχτης.


    Αν δεν σέβεστε το άτομο, σεβαστείτε το μαρτύριό του: Ξέρετε τι γαμήσι είναι το να είσαι υποχρεωμένος να γράφεις σοβαροφανείς και εμπεριστατωμένες μαλακίες κάθε μέρα για να τσιμπάνε οι χασούρηδες;

    +ψωλοχυσοσυγχώρησον+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. έφτασε επιτέλους η ημέρα... Σε λιγότερο από 12 ώρες ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ στη ΝΕΤ. Αν δείτε σήμερα κανένα +3% και αύριο +10% μη σας κάνει εντύπωση. Κατά 99,9% θα λυθούν τα προβλήματα της ανθρωπότητας σήμερα...

    Τετράπαχοι θα γίνουμε πάντως. Χθες τόσα πατατάκια και μπύρες με το ντέρμπυ του Μάντσεστερ, σήμερα με την κωμωδία της Παναγιωταρέα. Κάνουμε προπόνηση για το Μουντιάλ!!

    @leop
    Καλημέρα!
    16000κομμάτια είναι λίγα πολύ λίγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μαθαίνω ότι παίζει να ρωτήσει και την ερώτηση που όλοι οι Έλληνες σκέφτονται όταν βλέπουν την Παναγιωταρέα στην ΕΡΤ...

    όχι βρε πρόβατα γιατί παίρνει τόσα λεφτά ενώ έχει άλλες 10 θέσεις σε άλλα μέσα, πανεπιστήμια κλπ κλπ, αλλά την ερώτηση που σίγουρα βασανίζει τον ελληνισμό.

    Πότε και γιατί δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα θα βάψει την τούφα της?? Έχει κάτι καλές βαφές ο Θανάσης. Μη σας κάνει εντύπωση αν τους δείτε να ανταλλάσουν χρωμοσαμπουάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. By the way το πιο εύκολο 12% ever. ΣΕΛΜΚ... και το είχα γράψει στο Haros Unlimited. ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΤΕ κάτω από 0,60!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή