Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Spread Your Legs


Μην περιμένεις να τη βγάζεις πάντα καθαρή στο χρηματιστήριο. Οι καλύτεροι κουρσάροι της ιστορίας είχαν από ένα μάτι ή ένα χέρι ή ένα πόδι. Οι κορυφαίοι, και τα τρία αυτά πακέτο.

Όταν το ταμπλώ παίρνει φωτιά, χρησιμοποίησέ το σαν σόμπα.

Εάν νομίζεις ότι μια σπουδαία πρόβλεψη αρκεί για να κερδίσεις στις αγορές, να θυμάσαι ότι ο Κέϋνς την έφαγε πολύ άσχημα στον κώλο, το ’29.

Όταν βλέπεις κάποιον να δίνει εξωφρενικά χαμηλή τιμή-στόχο για ένα χαρτί, απλώς ρώτησέ τον πόσα κομμάτια πούλησε στον προηγούμενο πυθμένα. Πολλαπλασίασε αυτόν τον αριθμό με την τιμή-στόχο που σου δίνει, κι αμέσως ξέρεις πόσο κεφάλαιο του απέμεινε.

Η τύχη δεν είναι πάντοτε με το μέρος των ισχυρών, αλλά είναι πάντα με το μέρος των τυχερών.

Μόλις δεις ότι σκάει μιά φούσκα, μη διστάσεις ούτε στιγμή να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια : Όταν εξερράγη στον αέρα το Χίντενμπουργκ, από τους ενενήντα επτά επιβαίνοντες πέθαναν οι τριανταέξι. Απ’ αυτούς, οι τριανταπέντε ήσαν εκείνοι που έμειναν πάνω στο αερόπλοιο. Απ’ όσους πήδησαν από ψηλά στο έδαφος, μόνον ένας έχασε τη ζωή του.

Ξύπνα. Αν οι άλλοι πάνε πάσσο κάθε φορά που εσύ έχεις καλό φύλλο, αυτό σημαίνει ότι βλέπουν τα φύλλα σου. Κι αν ένα χαρτί ξεκινάει την κατρακύλα μόλις εσύ μπεις γερά μέσα, αυτό σημαίνει ότι βλέπουν το μετοχολόγιο.

Κάθε καρπαζοεισπράχτορας διαθέτει δύο πράγματα : Το ένα είναι η «Αρχή του Κύματος» του R.R. Prechter, στη βιβλιοθήκη του. Το άλλο, είναι ένα ακόμη margin call, στην ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή του.

Μην κάνεις άσκοπους γύρους ώσπου να βρεις κενή θέση στάθμευσης. Γι’ αυτή τη δουλειά έχει επινοηθεί το διπλοπαρκάρισμα.

Όταν βλέπεις κάποιον να χτυπιέται σαν επιληπτικός για τη «φούσκα των ακινήτων», ρώτα τον πόσο ενοίκιο πληρώνει.

Μην επιλέγεις οικονομική εφημερίδα με κριτήριο το ένθετο cd που προσφέρει. Στο Metropolis πουλάνε σειρές της Deutsche Grammophon με τα ίδια ακριβώς χρήματα.

Ποτέ να μη βασίζεσαι στο margin. Kανενός το margin δεν αξίζει όσο τα μετρητά του.

Μην ελπίζεις να πέσεις πάνω σε εξαιρετικές περιπτώσεις νεκροφάνειας. Εάν μια μετοχή φαίνεται νεκρή, είναι επειδή ακριβώς έχει πεθάνει.

Δύο τρόποι υπάρχουν ώστε να καταλάβεις πόσο αξίζει ένας γκουρού. Ο ένας είναι να δεις τη μερίδα του. Ο άλλος, απλώς να παρατηρήσεις ποιούς τύπους έχει για σφουγγοκωλάριους.

Από τους εκατό που μιλούν για τα spreads, οι ενενήντα δεν ξέρουν καν τί είναι το spread. Από τους υπόλοιπους, οι εννέα δεν ξέρουν κάν τι είναι το ομόλογο. Κι από τους εκατό που αποκαλούν τον επιχειρηματία "λαμόγιο", οι ενενήντα εννέα δεν ξέρουν καν τί σημαίνει η λέξη. Ο ένας που ξέρει, είναι ο επιχειρηματίας.

Μην περιμένεις από τους άλλους να σου πούν πού θα πάει το χρηματιστήριο. Πες τους εσύ πρώτος.

Ποτέ δεν ρωτάμε έναν παπαγάλο εάν θέλει καφέ. Παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα, η καφεϊνη είναι ιδιαίτερα τοξική για τους παπαγάλους, όπως επίσης η σοκολάτα και το αβοκάντο.

Εάν έχεις χαρτιά στην πτώση, θα έχεις χαρτιά και στην άνοδο, εκτός πλέον κι αν διάβαζες ελλιοτικά τζιμάνια και πούλησες στον πάτο.

Όταν ακούς για «κερδοσκοπικό πάρτυ στο ΧΑΑ», να θυμάσαι ότι χωρίς Martini δεν πρόκειται να περάσεις από την πόρτα, ακόμη κι αν είσαι ο Τζωρτζ Κλούνεϋ.

Ενόσω μαζεύεται ένα μικρό χαρτί, χρειάζεται να κάνεις τρία πράγματα. Το ένα είναι να βγάλεις το σκασμό. Τα δεύτερο να βγάλεις το σκασμό και το τρίτο να βγάλεις το σκασμό. Εν συνεχεία, μίλα όσο θες ή και παραπάνω απ’ όσο θες. Ακόμη καλύτερα.



"...με φώναζαν οι οπαδοί της ομάδας μας "Παναγιωταρέα" αλλά δεν ήξερα τι εννοούν μέχρι που είδα την κυρία που είχε το ίδιο μαλλί με μένα"
Ζόραν Σλίσκοβιτς, 1992

110 σχόλια:

  1. Φοβερές ατάκες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ειδικά αυτές με το μετοχολόγιο και το σκασμό.

    Η Εθνικάρα μας έγραψε και το 14 μπροστά ... που διαβάσατε πρώτα το σωστό εύρος της?
    Που? Που? Που?
    Αν το βρείτε ... σφυράτε μου κλέφτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην περιμένεις να τη βγάζεις για πάντα καθαρή στο χρηματιστήριο. Οι καλύτεροι κουρσάροι της ιστορίας είχαν από ένα μάτι ή ένα χέρι ή ένα πόδι. Οι κορυφαίοι, και τα τρία αυτά πακέτο.


    xaxaaxxaxa θεικο, οπως και τα αλλα quotes βεβαια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι και θα εισαι..ο Αρχιγκουρου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σας

    Επέστρεψα από το μπασκετάκι. Έβαλα μερικά καλάθια, έπαιξα γερή άμυνα με την προβοσκίδα μου και ήρθα να δω τι κάνουμε.
    Μα τι βλέπω? Μια κάτω, μια πάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχει και ένα άλλο χρηματιστηριακό απόφθεγμα που λέει:
    Οι μεγάλοι οι γκουρούδες ξεχωρίζουν από τη μύτη τους.

    Σας χαιρετώ τώρα. πάω να μαγειρέψω κανένα όμορφο μεσημεριανό, καθώς νηστικό ΑΡΚΟΥΔΙ δεν χορεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά μετά το απολαυστικό μεσημεριανό θα αρχίσω το trade. Τι νομίζατε? ότι εγώ δεν θα βγάλω το κατιτίς μου από τις διακυμάνσεις?
    Το απογευματάκι θα το ρίξω στα πιπίνια και μετά το κλείσιμο του Ινδιάνου θα πάω για μπασκετάκι.
    Είμαι παραγωγικός τύπος ο άτιμος.

    Τάκης Μορφονιός, λάτρης των ωραίων κοριτσιών και των Χρηματιστηρίων μόνο όταν πέφτουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλώς τον γίγαντα. Εγώ πάλι, κάτι τσίμπησα σήμερα. 500 τεμάχια από το καλό.
    -Ποιό είναι το καλό ? Ε, καλά τώρα. Φωνάζει μόνο του.

    Και σημειωτέον, με μηδενικό ρίσκο. Διότι έτσι και μου κάνει πίσω το χαρτί, τη ζημιά θα κληθεί να την πληρώσει ο ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ που θα με «επισκεπτόταν» από προχτές κι ακόμη τον περιμένω.

    Στο ενδιάμεσο, επειδή έπληξα από την αναμονή, έδωσα εντολή (άλλη εντολή αυτή) να του τραβήξουν οι δικηγόροι μου μια ξεγυρισμένη αγωγή, να στανιάρει. Σκέπομαι λοιπόν τώρα, ότι τα 6.534 ευρώ, που μου κόστισε η σημερινή κίνηση, εύκολα θα τα πάρω από τον ΜΑΓΚΑ, που τότε δεν θα είναι πλέον ΤΖΑΜΠΑ, καθόσον οι μαγκιές πληρώνονται. Ποτέ δεν είναι τζάμπα οι μαγκιές. Αυτό να το βάλουν καλά στο νού τους οι απανταχού επίδοξοι τζάμπα-μάγκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Σέλμαν που γράφετε κύριε Ζachmour έδωσε αγοραστικά σήματα όταν ο μεγάλος γκουρού πρώην Εθνικός πρωταθλητής αποκάλυψε πως πούλησε με ζημιά.

    Γιατί γύρισε ο δείκτης σήμερα?
    Μα όλα θα σας το πω εγώ?
    Μπείτε στα μπλογκια να δείτε ποιος σήκωσε θέμα και τι έγραψε.

    Έτοιμο το φαγητό. Τοστάκια με ζαμπόν και ολίγον τυρί. μετά trade, λίγες εξυπνάδες στα forums και Άγιος ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α! Και για να μην το ξεχάσω.
    ΤΖΑΜΠΑ-ΜΑΓΚΑ, που είσαι όλη μέρα πάνω από το blog μου, τρώγοντας τα νύχια σου, στείλε μου σε παρακαλώ τα πλήρη στοιχεία σου, συν την διεύθυνση κατοικίας σου, επειδή θέλω να σου στείλω κάτι χαρτιά.
    To mail μου το έχεις. Ή στείλε μου τα και σε πμ, μόνο που θα τα λάβω στις 5/2.

    Τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία να μου στείλεις. Όχι σαν τον άλλον τον φασουλή, που μόλις είδε τα σκούρα μου έστελνε ΨΕΥΤΙΚΑ, ο βλάκας. Λες και δεν ξέρω ποιός είναι. Άλλος ΤΖΑΜΠΑ-ΜΑΓΚΑΣ εκείνος. Εσύ όμως, επειδή είσαι ΓΕΝΝΑΙΟ παιδί, θα μου στείλεις τ' αληθινά, έτσι δεν είναι μικρέ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά αγνοούσα τι σημαίνει η λέξη "λαμόγιο".Ίσως έτσι εξηγείται και γιατί απέτυχα σαν επιχειρηματίας...Στο google (Ο Πάπυρος Λαρούς τίποτα) βρήκα ότι σημαίνει αβανταδόρος...¨Αρα τώρα επιτέλους μπορώ ν΄ανοίξω τον "οίκο της άπορης Ουκρανής" με κάποιες πιθανότητες επιχειρηματικής επιτυχίας.
    Επίσης βρήκα το εξής:
    Η καταγωγή της λέξης "λαμόγιο"... κι αυτή, της έκφρασης "παλτό"
    Κάποιες λέξεις ή εκφράσεις του περιθωρίου, τυχαίνει και περνάνε στην καθομιλουμένη καμιά φορά…
    Τα τελευταία χρόνια, μια από αυτές είναι η λέξη «λαμόγιο», που πλέον πέρασε στο λεξιλόγιο ακόμα και έγκυρων εφημερίδων.
    Για τη λέξη έχουν γραφτεί κάποιες υποθέσεις, για το τι ακριβώς σημαίνει, από πού μας ήρθε και ποια είναι η ετυμολογία της.

    Η αλήθεια είναι η εξής:
    Η λέξη «λαμόγιο» ακούστηκε για πρώτη φορά στον Ιππόδρομο του Φαληρικού Δέλτα, στις αρχές της δεκαετίας του ’80.
    Τη φώναξε κάποιος γαλλοτραφής αλογομούρης, που συχνά – πυκνά πήγαινε και στους Γαλλικούς Ιπποδρόμους και ήταν γνωστός στους κύκλους των «φιλίππων»…
    Θα πρέπει να είναι παράφραση – επί το ελληνικότερο – κάποιας λέξης της αντίστοιχης γαλλικής αργκό. Πάντως εδώ ακούστηκε πρώτη φορά για κάποιον αναβάτη που είχε «στήσει» την κούρσα.

    Υπάρχει και η έκφραση «παλτό» που διαβάζω τελευταία στις αθλητικές εφημερίδες και προβλέπω ότι κι αυτή θα «εισέλθει» σιγά – σιγά στην καθομιλουμένη.
    Κι αυτή η έκφραση έχει «γεννηθεί» στον Ιππόδρομο.
    «Έφαγα παλτό» σημαίνει ότι πήρα λάθος πληροφορία και έπαιξα λεφτά πάνω σε ένα κουτσό άλογο και τα έχασα…

    Αυτά για την τάξη…
    Ή, για να μη νομίζουμε ότι τα περιθώρια δεν έχουν τον τρόπο τους να εισβάλουν στο χώρο της "νοικοκυραίας κοινωνίας"... έστω και με καινούριες λέξεις...
    Άλλωστε είχαμε να δούμε καινούρια λέξη του συρμού εδώ και πενήντα χρόνια, από τότε που πρωτακούστηκε η θρυλική λέξη "μαλάκας", στις αθηναϊκές παρέες του μεταπολέμου, κι αυτή του περιθωρίου φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ....παράληψις...

    ...αβανταδόρος = ο βοηθός σε χαρτοπαικτική ή άλλη ύποπτη επιχείρηση...
    Δεν θα χρειασθώ τέτοιους διότι ο δικός μου οίκος (της άπορης ουκρανής είπαμε) θα είναι απολύτως νόμιμος...
    Τελικά το να τρέχεις μεσημεριάτικα στα λεξικά δεν είναι και τόσο κακό...Ξεφεύγεις από την οθόνη και γλυτώνεις μερικά υπογλώσια...
    Πάντως τα πράγματα φαίνονται δύσκολα...
    Μια σελίδα με τεχνική ανάλυση (και αρκετές επιτυχίες) είναι του Κου Γονιδάκη στην www.fmvoice.gr (δωρεάν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...διαβάστε κι αυτό...
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&pubid=9788819

    ...μήπως να το΄στελνα στον καρχαρία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εκει που εγραφα ΤΗΝ γκουρουδοπαροιμια :"Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" (εκτός κι αν είσαι κάτω απ την κερασιά)
    και κατι υποδεεστερες π.χ.
    Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαιδουρογύρευε...
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...
    Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος...

    τι βλεπω ? Στιγκλιτζ ...φιλος του Γιωργου ,ειπε μια καλη κουβεντα ,ετσι ειν αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 22:00 ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ NET
    42 min ακομα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σας παίδες, Nantia, Hippy, Pay, ευχαριστώ για τα σχόλια. Hippy, εάν ο οίκος είναι απολύτως νόμιμος, δεν θα βγάζει μήτε τα έξοδα.Βάλε νερό στο κρασί σου. Nantia, οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται. Pay, δεν πρόκειται να το δω, έχω μπουχτίσει από γκουρουδιές, χρόνια τώρα. Όχι άλλο κάρβουνο. Εξάλλου, τους διαβάζουμε, ξέρουμε τις απόψεις ενός εκάστου. Αυτές όμως τις συζητήσεις, να τις έκαναν πριν πέντε χρόνια, όταν ακόμη είχε την ευκαιρία ο καταλληλότερος να στρώσει καποια πράγματα. Τώρα, τρεχάτε ποδαράκια μου. Οι κάθε λογής απόψεις είναι τζάμπα, μόνο οι κινήσεις στο ταμπλώ λένε την αλήθεια, διότι μόνο αυτές πληρώνονται με λεφτά, όχι με κουμπιά.

    Φάλαινα 2200,
    Βρε κήτος, άλλος γκουρού πάλι εσύ ? Ρε άειντε κάνε εκεί χάμω καμμιά δίαιτα, που μου θες και on the rocks. Πρόσεξε, διότι θα σου στείλω τον Κάπταιν Άχαμπ, να σε κόψει σε φιλέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η βόλτα με τα πιπίνια τελείωσε.

    Με τρία πιπινάκια την περάσαμε ωραία
    το τέταρτο πιπίνι δεν ήρθε στην παρέα
    ήταν καλύτερο στο σπίτι να το αφήσω
    ώστε τα short μου να μπορέσω να τα κλείσω.

    Είμαι πολύ ωραίος βεβαίως, βεβαίως

    Ετοιμάζομαι τώρα για το νυχτερινό μπασκετάκι μου. Λέω να ρίξω δύο τρία καρφώματα με το μυτάκι μου, έτσι για να ξεδώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, λέω να πέσω να κοιμηθώ. Κάτι κουρασμένα, χοντροταϊσμένα παλικάρια που παρακολουθούσα στη ΝΕΤ με αποκοίμισαν. Θα πάω να την πέσω, να μετρήσω προβατάκια που θα φωνάζουν μπέ μπε μπέεεεεεεεεε. Θα το βάλω στο αθόρυβο το όνειρο για να μην με ξυπνήσουν.

    Το πουρνό όταν ξυπνήσω, θα αρχίσω την παραγωγική μου διαδικασία.
    Θα γράψω καμιά εξυπνάδα στα forums μεταξύ 10 με 10:30 , κατόπιν αθλητική εφημεριδούλα και οι φραπογαλιές θα πηγαινοέρχονται, ενώ θα έχω απλώσει τα ποδαράκια μου στο δεξί τραπέζι και την μυτούλα μου στο αριστερό.
    Κατά τις 2 θα ρίξω το τρέιντ μου να τα κονομήσω και μετά θα πέσω να κοιμηθώ για μεσημέρι.

    Μα τι κούραση Θεέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι έγινε σήμερα; εφαγε τίποτα παράξενο το κολλητάρι σου ο γιος του Παύλου;
    Πολλή μεταβλητότητα.
    Αλλά και τα καμάρια μου, οι εγχώριοι, ε;
    Έχει φτάσει να γνωρίζει μέχρι και η θεία μου στο κακοσαλεσι και αυτοί βράχοι!
    Ζήτω στον μη παρέμβατισμό!
    Αναρωτιέμαι ποιος κάνει υποτιμητική κερδοσκοπία στην Ελλάδα.
    Ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα

    Ενώ κηδεύουν το νεκρό, πίνοντας πικρό καφέ και βουτώντας το παξιμαδάκι τους, οι γκουρούδες έβγαλαν πόρισμα.
    Θα δούμε τα προηγούμενα χαμηλά - θα πάμε πολύ χαμηλά, μα πάρα πολύ ... θα πτωχεύσουμε ... τώρα που θα ξεκινήσει η διόρθωση στα ξένα δεν θα μείνει τίποτα όρθιο στο ΓΔ ... 20-ρης στα 340 ... πτωχεύει η Πειραιώς, το είδα στο όνειρό μου ... σπάει το 1940 και ουδεμία στήριξη υπάρχει πια.

    Βρε τι μου θυμίζουν, τι μου θυμίζουν?
    Καλά μου φαίνεται πως τα λέει αυτός ο playboy. Ξυπνάμε το πρωί και το πρώτο πράγμα που έχουμε να κάνουμε είναι να πάμε στα forums να πετάξουμε την εξυπνάδα μας.

    Να σας πω λοιπόν και εγώ τη δικιά μου εξυπνάδα!
    11-14 η ΕΤΕ κυρίες και κύριοι ... εκεί θα δοθεί η μάχη ... αυτά με τους δείκτες και τους 20ρηδες ουδείς τα κοιτάει ... κάτι μου λέει ότι αυτό το κολπάκι με τα spreads στο τέλος δεν θα βγει σε καλό στα διεθνή κερδοσκοπικά funds.

    Να πω και κάτι άλλο ... πίσω απο έναν ΦΑΝΑΤΙΚΟ τεχνικό αναλυτή (φανατικό έγραψα και όχι σκέτο τεχνικό αναλυτή ... ως φανατικό ορίζω όποιον διαλαλεί ότι κοιτώντας γραμμές προβλέπει τα ΠΑΝΤΑ) κρύβεται ένας αποτυχημένος των αγορών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. .Αναστάσιε. συμβουλή μου προς αποφυγή τέτοιων ονείρων.
    Μην τρως πολυ κρεμμυδι το βραδυ πριν κοιμηθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για την ΕΤΕ το ezmarket έχει σαν στόχο τα 12 ευρώ απ΄όταν ξεκίνησε η διόρθωση (και για τον Dow τις 8000 μονάδες).
    Βέβαια οι στόχοι είναι για να χάνονται...αλλιώς θα ήμασταν όλοι κυνηγοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. -Θα μου επιτρέψετε κι εμένα μιαν «Ωδή στην Απελπισία» ? Μια επιστολή από το μέλλον. Διαβάστε την, έχει πολύ κλάμα. Κι αν δεν έχετε μαντήλι να κλάψετε, θα σας δανείσω εγώ, αρκεί να μη μου το γεμίσετε μύξες. Πάμε λοιπόν.

    Τίρανα, Ιανουάριος 2020
    Αγαπητέ Μπαμπά,

    Εδώ και λίγες μέρες δουλεύω σα σκυλί στην υπηρεσία ενός μεγάλου νταβατζή, στα Τίρανα. Τη δουλειά τη βρήκα μέσω της νέας μου φιλενάδας, της Τόνιας από το Παγκράτι, συμπατριώτισσας, που εργάζεται εκεί. Μη με ρωτήσεις τώρα τί δουλειά κάνει εκεί η Τόνια. Τη αρχαιότερη του κόσμου. Μπορεί ο μισθός μου να μην είναι μεγάλος, αλλά πάντως είναι μεγαλύτερος από αυτόν που έπαιρνα στην Αθήνα. Τώρα θα μου πεις, «αφού ρε κοπρόσκυλο στην Αθήνα ΔΕΝ δούλευες, εγώ σε χαρτζιλίκωνα». Ε, αυτό λέω κι εγώ ρε μπαμπά, ότι τώρα βγάζω για πρώτη φορά δικά μου λεφτά. Μου δίνει κι η Τόνια λίγα, καθότι μ’ έχει κόψει γι’ αγαπητικό. Είμαι κι ομορφόπαιδο, ο άτιμος, εγώ φταίω που πέφτουν όλες στον έρωτά μου ? Πατέρα, εδώ οι Αλβαναράδες με δέχτηκαν με μία σχετική καχυποψία. Ο αδελφός του νταβατζή, δούλευε παλιά μπετατζής στην ΤΕΡΝΑ και μας το φυλάει μανιάτικο που τον είχαμε στην σφαλιάρα, με τριάντα ευρώ τη μέρα μεροκάματο. Τώρα θέλει να βγάλει τ’ άχτι του απάνω μου και όλο με χώνει να καθαρίζω τις χέστρες του μπουρδέλου. Βρώμα και δυσωδία, τί να σου λέω. –Μα τι τρώνε πιά αυτοί οι Αλβανοί ? Κουρέλια ? Κάναμε συζήτηση για λίγη ώρα και με το αφεντικό. Καλός άνθρωπος και άμεσος. Λίγο σκληρός με τα κορίτσια, αλλά κατά τα άλλα παιδί-διαμάντι. Μου έκανε και λίγη κατήχηση: "Εσείς οι Γκιαούρηδες", μου είπε, "είχατε όλο τον κόσμο στα χέρια σας, αλλά δεν εκτιμήσατε την καλή σας τύχη. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάνατε τόσο μεγάλο κακό στον εαυτό σας". Αμ, σάμπως μπορώ εγώ ?
    Πατέρα, θυμάμαι ακόμη τα λόγια σου, όταν έφευγα απ’ την πατρίδα:«-Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάστακτος καλέ μου, που σε βλέπω σα ξερόφυλλο του ανέμου, τα χαρτιά σου δίχως αύριο να πουλάς. Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα, ξενιτεύτηκες και μέρα με τη μέρα, τώρα θέλεις να μου γίνεις και νταβάς». Πόσο δίκιο είχες, πατέρα ! Αμ, η δόλια η μάνα μου ? Ακόμη θυμάμαι το βλέμμα της, την ώρα που έφευγα, όπως με ρώτησε σπαραχτικά : «-Γιέ μου, που πας ?» «-Μάνα θα πάω στα καράβια» της αποκρίθηκα, ψέματα βέβαια. Αφού ούτε καν ναυτικό φυλλάδιο δεν είχα, ούτε καμαρώτο στο φέρυ-μπωτ Παλούκια-Πέραμα δεν με έπαιρναν.
    Πατέρα, δεν ξέρω πως θα εξελιχτούν τα πράγματα εδώ, αλλά είμαι αποφασισμένος να δουλέψω και να προκόψω. Ξέρω ότι θα είναι δύσκολα, αλλά πίσω δεν γυρίζω. Αυτό στο ξεκόβω και να εξηγούμεθα. Ξέρω ότι σε πίκρανε το φευγιό μου, αλλά πες μου τι άλλο θα μπορούσα να κάνω! Δουλειές εκεί δεν υπάρχουν, οι μισθοί είναι χαμηλοί και τα αγαθά πανάκριβα. Τώρα, πώς γίνεται μετά από δέκα χρόνια, από το 2010 μέχρι σήμερα, να ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να είναι πανάκριβα τα αγαθά και να διατηρούνται ΑΚΟΜΗ ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα, αυτό είναι ένα μυστήριο, που μόνον κάποιος έγκυρος οικονομικός συντάκτης θα μπορούσε να το λύσει. Θα σου φανεί παράξενο, αλλά περπατώντας χτες στην αγορά και έχοντας το πρώτο μου βδομαδιάτικο στην τσέπη, ένιωθα σαν να ήμουνα στη γη της επαγγελίας. Κάθισα σ΄ ένα μαγαζί και παρήγγειλα μια μακαρονάδα. Είχα να το κάνω από τότε που βγήκαμε μαζί έξω για να γιορτάσουμε το πτυχίο μου, που δεν το πήρα ποτέ. –Τι γιορτάζαμε τότε, αλήθεια? Τέλος πάντων, όλα πάνε καλά. Θέλω να είσαι ευτυχισμένος, όσο μπορείς να είσαι διαβάζοντας τέτοια πράγματα, και να ξέρεις ότι όταν τα πράγματα θα φτιάξουν θα ήθελα να σε πάρω μαζί μου. Μου λείπεις. Είσαι έρωτας αλήτης.

    Ο αγαπημένος σου γιος
    Τιμόθεος (εδώ με φωνάζουν Αλτίν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η παραγωγική μου μέρα μόλις ξεκίνησε!!
    Όπως σας υποσχέθηκα είναι η ώρα να πω την εξυπνάδα μου.


    Μόναχο 2020
    Αγαπητέ πατέρα, εδώ και λίγες μέρες έπιασα δουλειά σε μια εταιρία. Λίγα λεφτά, αλλά μου πρόσφεραν και ένα σπίτι, όπου θα μένω μαζί με άλλους 10 μετανάστες. Δύσκολα τα βγάζουμε πέρα. Η μοναδική χαρά μας ήταν η Μπάγερν Μονάχου όπου παρακολουθούσαμε τους αγώνες της, αλλά αυτή η κρίση μηδένισε τα ταμεία της ομάδας και διαλύθηκε. Σήμερα μόνο το παρελθόν της μας θυμίζει αυτή τη θρυλική ομάδα.

    Δυστυχώς πατέρα τα λεφτά είναι λίγα, αλλά ευτυχώς έχουμε έναν Έλληνα για γενικό διευθυντή στην εταιρία που εργάζομαι. Είναι Σπαρτιάτικης καταγωγής, ολομερής και ολονυχτίς μας φωνάζει
    ''Δουλεύετε τεμπελαράδες, τι κάνετε και κάθεστε? Ήρθατε εδώ στο Μόναχο για να κάθεστε ή για να πίνετε τα φραπόγαλά σας κάνοντας τα trades στις αγορές? Τι το περάσατε εδώ χάμω? Σιγά μην φορέσετε και τις πυτζαμούλες σας εν ώρα εργασίας.>>

    Κατά βάθος είναι καλός και ας είναι λίγο φωνακλάς. Να προχθές πατέρα μου έδωσε μια μέρα ρεπό, γιατί εργάστηκα για 3 εικοσιτετράωρα συνεχόμενα ΤΖΑΜΠΑ και γιαυτό με φωνάζει χαιδευτικά ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ.

    Να είσαι καλά πατέρα και κράτα γερά, ακόμη αντέχουμε. Έ ρε άτιμη ζωή, δεν καθόμουν σε εκείνο το χωριό να παντρευόμουνα την Μαριγούλα που είχε και 30 στρέμματα άγονης γης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. xaaxaxax
    swear να το βαλω ατοφιο στο capital? pleaseee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. -Μωρέ και δεν το βάζεις ? Σάμπως δικιά μου΄είναι η επιστολή ? Του Αλτίν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είχα ΝΕΤ χθες το βράδυ. Κάποια στιγμή έρχεται η γυναίκα μου δίπλα και βάζει κάτι γέλια... Ποιος είναι αυτός ο καραγκιόζης ρώτησε?

    Για ποιόν άραγε το είπε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. βρε τι γίνεται εδώ χάμω? όλοι επιστολές στέλνουμε?
    άντε, άντε, πάω τώρα για την φραπογαλιά μου και το μεσημεράκι θα κάνω το τρειντεράκι μου, να βγάλουμε το κατιτίς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Σλίσκοβιτς δεν ήταν κακός στο επάγγελμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το μεγάλο γέλιο ήταν η δημιουργία «εξέδρας» στο φόρουμ, η οποία εμψύχωνε live τον Θανάση, προτρέποντάς τον με ιαχές τύπου «έμπαινε Γιούτσο!» και «κάρφωσε τη μπάλα στο πλεχτό, αγόρι μου!». Ένας έλεγε «Θανάση, μην αφήσεις να σου πάρουν τον αέρα» (μη δίνεις γήπεδο Θανάση). Άλλοι πάλι συνέκριναν τον Θανάση με τα υπόλοιπα τρία ψοφίμια, που ο Θανάσης τους πήρε τα σώβρακα, ενώ άλλοι τα έβαζαν με τη διαιτητίνα Παναγιωταρέα, που διέκοπτε κάθε τόσο τις επιθετικές προσπάθειες του Θανάση. Υπήρχαν μέχρι και προπονητές της εξέδρας, που συντόνιζαν την εκπομπή, ούτως ώστε το παιχνίδι να ξεκινάει και να οργανώνεται από τα πόδια του Θανάση.

    Την εκπομπή δεν την είδα, όπως είχα πεί άλλωστε. Συνεπώς, δεν έχω άποψη. Διάβασα όμως εν συνεχεία τα σχόλια στο φόρουμ, που ήταν όλο το γέλιο. Σε καλό να μας βγεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ενα δεν κατάλαβα στην όλη ιστορία.
    Γιατί τον έβαζαν πριν από το διάλυμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ζαχαρία, εγώ είχα ΚΛΕΦΤΙΚΟ χθες βράδυ
    και με ρώτησε ο μικρός. ποιός είναι αυτός ο καραγκιόζης

    ο playboy καμάρι μου, τον είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΙ ΦΙ ΦΙ -----ΦΙ ΦΙ ΦΙ
    ΠΩΣ του πάει το χρυσαφί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι άλλο θα διαβάσουμε πια??
    Οικονομικοί μετανάστες στην Ρουμανία?
    Προβλέπετε δηλαδή να γίνει οικονομικός κολοσσός η Ρουμανία?
    Σιγά μην πάμε και στην Αϊτή μετανάστες.

    Τελικά μερικοί ή έχουν χάσει εντελώς τις αγορές και είναι τόσοοοοοοο απελπισμένοι ή φαίνεται η κλάψα αυτή την περίοδο πουλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ φίλε santana το είπα. Τι οικονομικά και μαλακίες. Για χρωμοσαμπουάν έπρεπε να μιλήσουν η Παναγιωταρέα με το Θανάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θοδωρή Βουλγαρία και Ρουμανία δεν ξέρω αν κάνουν για να μεταναστεύσουμε αλλά για διακοπές είναι ότι πρέπει.

    Στη Βουλγαρία με 500ευρώ μπορείς να έχεις ξενοδοχείο υπερλουξ για 10 ημέρες, 3-4 βουλγάρες να σε χαλαρώνουν όλη μέρα, κάθε μέρα, υπέροχα τοπία, φτηνά ψώνια, καζίνο, σκι και γενικώς ότι γουστάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή η Βουλγαρία πάντα ήταν φτηνή, ακόμη και όταν είχαμε τη δραχμή.
    Τουλάχιστον Ζαχαρία αν πηγαίνουμε μετανάστες στη Ρουμανία, θα γλυτώσουμε απο τους αλλοδαπούς εντός των συνόρων.
    Όλοι λοιπόν μετανάστες σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Πακιστάν, Ινδία, Αλβανία .... και οι υπόλοιποι που θα μείνουμε πίσω θα βρούμε την ησυχία μας ή μήπως μείνουν οι ΒουλγαροΡουμάνοι και οι λοιποί εντός των συνόρων και πάμε εμείς στις χώρες τους.
    ΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑ βρε τι διαβάζουμε!
    Απορώ πως του έχουν ξεφύγει του ΧΑΙ5 κάτι τέτοια γραπτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σας μάγκες, επέστρεψα από την φραπογαλιά μου,έτοιμος να ρίξω το μεσημεριανό τρειντεράκι μου. Προηγουμένως όμως να σας γράψω την μεσημεριανή εξυπνάδα μου.

    Ήθελα να σας πω μια σημαντική εξυπνάδα, αλλά την ξέχασα. Θα την θυμηθώ και μετά φυσικά απο το πετυχημένο trade που θα κάνω θα σας την πω.

    Κύριε santana, Τάκη Μορφονιό μπορείτε να με αποκαλείτε και έτσι να με συστήσετε στο γιο σας.

    Τάκης Μορφονιός, ο playboy, ο φραπεδόγαλος τρειντερας με την ωραία μικρή μυτούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η εξυπνάδα μου.

    Τι είδα στον ύπνο μου?
    Είδα ένα πολύ κακό όνειρο. Είδα την Τράπεζα Πειραιώς να εξαγοράζει την GS, τη C και την ΒΑC. Κατόπιν έκανε πρόταση εξαγοράς για τη FED.

    Ύστερα απο όλα αυτά, έχετε καμιά αμφιβολία?
    Τι ώρα θα αρχίσει το χώσιμο μόνο δεν ξέρουμε.
    Τι ώρα θα χώσουν οι ξένοι τις Ελληνικές τραπεζικές μετοχές και θα αρχίζουν να αγοράζουν Πειραιώς?

    Τάκης Μορφονιός
    Τα έχει όλα και συμφέρει και ΓΚΟΥΡΟΥ ο άτιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. .Η Μ. Βρετανία δεν προτίθεται να συμμετέχει σε ενδεχόμενη προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διάσωση της Ελλάδας, σύμφωνα με όσα ανέφερε στους Financial Times.. Η...υπουργός Οικονομικών της χώρας Alistair..... DARLING

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ξέχασα να σας πω, πως στο όνειρο μου η Πειραιώς στο τέλος θα διασώσει τη Μ. Βρετανία, που λέει Μ.Βλακείες.

    Ούιιιιι αυτό να το πείτε στη μαμά μου και στoν κύριο DARLING.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπό κανονικές συνθήκες, θα θεωρούσα τα γνωστά φαινόμενα ως σοβαρή ένδειξη πυθμένα. Δυστυχώς, τέτοιες σπαραξικάρδιες γραφικές κορώνες, δεν μπορούν να αξιολογηθούν –από εμένα τουλάχιστον- ούτε καν ως τέτοιο κριτήριο. Διότι, εδώ δεν πρόκειται πλέον περί του κλασσικού γενικευμένου πανικού (που όντως θα μαρτυρούσε την προσέγγιση του πυθμένα), μα για μια ομαδική παράκρουση διασαλευμένων –λυπάμαι που το λέω- ατόμων.

    Η οξεία κλαψομουνίτιδα που έχει πάρει πλέον διαστάσεις πανδημίας, δεν θα μας βγεί σε καλό. Θέλω να ελπίζω ότι αυτοί στους οποίους έχουν ανατεθεί οι τύχες του τόπου, διαθέτουν αρκετά καθαρότερο μυαλό, περίπου αντάξιο των περιστάσεων. Όχι για να εκμηδενίσουν το χρέος των 300 δις μονομιάς, όχι για να εξαλείψουν το δυσθεώρητο έλλειμα μέσα σ’ ένα μήνα, αλλά τουλάχιστον για να δρομολογήσουν τα τρία βασικά πράγματα που πρέπει να γίνουν αυτήν –επαναλαμβάνω αυτήν- τη στιγμή και να προχωρήσουν με σταθερό ρυθμό. Φοβάμαι όμως, ότι σ’ ένα λεωφορείο που ουρλιάζουν όλοι μαζί οι επιβάτες σαν υστερικές καρακάξες, ούτε ο οδηγός μπορεί τελικά να συγκεντρωθεί στην οδήγησή του. Και ανησυχώ, μήπως στο τέλος καταλήξουμε από μόνοι μας στον γκρεμό, εξαιτίας μιας αψυχολόγητης στραβοτιμονιάς, υπό το καθεστώς της γενικευμένης παράνοιας. Για την ανάκαμψη, όποια μορφή κι αν έχει αυτή, απαιτείται ένα ορθολογιστικό υπόβαθρο και τέτοιο δυστυχώς ελλείπει.

    Μερικοί δεν αντιλαμβάνονται ότι ο τόπος δέχεται συντονισμένη επίθεση. Μαίνεται οικονομικός πόλεμος κι εμείς δεν είμαστε η Ελβετία. Κάθε άλλο. Είμαστε ακριβώς στη μέση, όπως ήμασταν και στις κάθε προηγούμενες παγκόσμιες συρράξεις. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε τώρα είναι ο πανικός. Η στείρα καταστροφολογία. Η κλάψα, ιδίως αυτή. Το μοιρολόϊ για όσα «είχαμε και χάσαμε». Το ίδιο απόγευμα, η απανταχού μανιάτισσες μοιρολογίστρες φορτώνουν το καρότσι του σούπερ μάρκετ με ντελικατέσσεν και άλλα αγαθά, σε τέτοιο βαθμό που να προξενούνται στρεβλώσεις στη μεταλλική κατασκευή. Όταν βαρεθούν να καταβροχθίζουν, συνεχίζουν την κλάψα. Κακομοίρηδες. Ηττοπαθείς. Άξιοι της τύχης τους. Δυστυχώς, με τις μαλακίες τους, επηρεάζουν την τύχη όλων.

    Εάν είναι να πέσουμε, τουλάχιστον ας πέσουμε με αξιοπρέπεια.
    Δεν θα πέσουμε όμως, προς έκπληξη ορισμένων.

    Και το ότι δεν θα πέσουμε, το ξέρουν καλά ειδικά αυτοί που σήμερα μας ταρακουνούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ...Θέλω να ελπίζω ότι αυτοί στους οποίους έχουν ανατεθεί οι τύχες του τόπου, διαθέτουν αρκετά καθαρότερο μυαλό, περίπου αντάξιο των περιστάσεων... θα εβαζα τα δυνατοτερα γελια του χαι5 αλλα κρατιεμαι γιατι ειμαστε για κλαματα αυτη τη στιγμη, το «περιπου» ειναι πολυ ελαστικο φανταζομαι, ισως αν συγκριθουν με τους προηγουμενους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Bluesman, να θυμάσαι πάντα ότι τα βροντερότερα γέλια γίνονται συχνά ακριβώς ύστερα από μία κηδεία, κατά τη διάρκεια του καφέ της παρηγοριάς. Πόσο μάλλον, εάν τυχόν η κηδεία προκύψει ΠΡΟΩΡΗ.

    Αντιστρόφως, σου υπενθυμίζω ότι κάποτε τα γέλια καταλήγουν σε κλάματα.

    Γειά σου Kinsor.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πού είναι ο Discount να αγοράσει ΥΑΛΚΟ στο 0,42???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Με κατακλύζουν τώρα με ευχαριστήρια mails φίλοι που βασίστηκαν στην τιμή στόχο των 14 ευρώ για ΕΤΕ, που είχα δώσει τις προάλλες, ήδη από τις 14 Ιανουαρίου 2010.
    14 Ιανουαρίου, 14 ευρώ, για να μην ξεχνιόμαστε.
    http://kleftiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_14.html

    Ένας φίλος απορεί για την ακρίβεια της πρόβλεψης και μάλιστα κόντρα σε όλους, που έδιναν τότε τιμές 13, 12, 9 και 5 ευρώ, άσε πιά κάτι άλλους που έδιναν τα 22.

    Όχι, όχι, τίποτ’ απ’ αυτά δεν ίσχυε. Τα 14 ευρώ του Swear ήταν η μόνη αλήθεια και μόλις έσπασε χτες τα 15 ήταν βέβαια ώρα για αγορές, για όσους δηλαδή καταπιάνονται με τράπεζες. Διότι εγώ ξέρω μεν ακριβώς που θα πάνε κάθε φορά, αλλά δεν παίζω τράπεζες, για λόγους αρχής. Αυτό ξεχωρίζει τον παίκτη από τον ατζαμή, η τήρηση των βασικών αρχών του.

    Όπως λοιπόν είχαμε πιάσει τα 17 ευρώ ακριβώς, ούτε σεντ παρακάτω, τιμή που είχαμε δώσει όταν ακόμη η ΕΤΕ ήταν στα 23, όπως όλοι θυμούνται, έτσι και τώρα πιάσαμε και το 14 με σχεδόν απόλυτη ακρίβεια, χειρουργική θα έλεγα. Κόντρα σε όλο το σύστημα, δίχως διαφήμιση από πουθενά, με πόλεμο αδυσώπητο από τα μεγάλα συμφέροντα, χωρίς αναλύσεις, χωρίς τίποτα, δίνουμε τιμές-στόχους εύπεπτες και προσιτές στον απλό επενδυτή. Ήδη, αυτή τη στιγμή, όσοι φίλοι μπήκαν στην περιοχή των 14,7 έως 14,9 μπορούν άνετα να ξεφορτώσουν σε κανενός καψερού το κεφάλι ή μπορούν και να διακρατήσουν, αφού ο καψερός πάντα εδώ γύρω θα είναι. Κάντε ό,τι θέλετε, πουλήστε, κρατήστε, κόψτε τον κώλο σας. Δεν μπορώ να σας δίνω και τις εξόδους. Αρκετά, παράγινε πια με σας.

    Όμως, μην ξεθαρρεύετε. Πολύ σύντομα θα δώσω νέα τιμή στόχο, πάλι μόνος εναντίον όλων, τιμή τέτοια που θα προξενήσει σεισμό και καταποντισμό. Τιμή αντίθετη στο κατεστημένο των τυποποιημένων αναλύσεων, όπως άλλωστε κι εκείνο το 17 που όλοι νόμιζαν ότι ήταν ξεκάρφωτο. Ναι, τόσο ξεκάρφωτο, που η τιμή πήγε στο κλείσιμο και καρφώθηκε ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ, στα 17, ούτε 16,99 ούτε 17,01. 17 σκέτο. Απορώ πλέον και ο ίδιος με την τόση ευστοχία μου. Ούτε sniper να ήμουν.

    Όσοι πάλι δεν προλάβατε να μπείτε, μην ανησυχείτε. Θα δοθούν μεγάλες ευκαιρίες προσεχώς. Απλώς παρακαλάτε να μ’ έχει ο Θεός καλά, να σας κόβει μέρες να μου δίνει χρόνια, να είμαι κοντά σας, να σας δίνω σωστές τιμές-στόχους. Τιμές λογικές, τιμές τίμιες, όχι αυτές τις παπαριές που σας σερβίρουν κάθε φορά και κάθε φορά την πατάτε επειδή τις περιμένετε να έρθουν και δεν έρχονται ποτέ ή έρχονται εκεί που δεν τις περιμένετε.

    -Πού είναι οι γκουρούδες τώρα, να μαζέψουνε καμμιά ΥΑΛΚΟ ? Άκου ΥΑΛΚΟ…Έχει σαλτάρει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τετοια επιτυχια σε γκουρου δεν εχω ξαναματαπαλι δει, ο αριστος, ο πρωτος, ο απολυτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βρε Στούπα πότε θα έρθει η διόρθωση?

    Και προς ΣΑΚΑΤΗΔΕΣ:
    Αν δείτε ΕΣΕΙΣ την διόρθωση που επαγγέλεστε ΕΓΩ θα γίνω ηλεκτρολόγος! ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ωχ... σβήσαν τα φώτα!

    Προς τους υπόλοιπους τα πράγματα στο Ελλάντα είναι δύσκολα αλλά πλέον το έχει μάθει και ο τελευταίος δημοσιογραφίσκος του ΙΕΚ...ΕΞΩ έχουν δρομολογηθεί τα πράγματα μην αφήσετε την ψυχολογία του καφενείου η Ελλάς να σας πηδήξει... ο κόσμος πάει μπροστά... και μην εκπλαγείται αν ακούσετε MEGA DEAL στην Ελλάδα τους επόμενους δύο μήνες.... (μιλώ για νούμερα εκατοντάδων εκατομυρίων δολλαρίων.... ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στραβούλιακες δολαρίων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ξέρετε γιατί σήμερα θα γίνει του ΠΟΤΑΝΑΣ στο ΠΑΝΩ?

    ΟΟΟΟΧΙ?

    Βρε ο Στούπας έβαλε Link στο σημερινό του κάθρο που μιλάει για επιταχυνόμενη διόρθωση στα ξένα!!!

    ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ ούτε ο Μαρίνης δεν τα έπιανε τέτοια πουλιά στο χώμα!!! ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ειναι αραγε η διατροφη σου, ο τροπος ζωης, ειναι στο DNA οπως του Σπαρτη , ερχεται επειτα απο πνευματικη εξασκηση. Πως επεσες μεσα ΚΑΙ ΠΑΛΙ Swear?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εντάξει δεν το γράφει ο ίδιος....το γράφει ένα στουπάκι..... ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. O Mαρίνης παλι που εξαφανιστηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σε κάθε περίπτωση......κοιτάμε το κλείσιμο του DOW σήμερα τα υπόλοιπα αργότερα...γιατί με κράζουν που γράφω τόση ώρα από το iphone...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. "-Μπροστά σε τέτοιους ερασιτέχνες, τύφλα να ΄χουν οι επαγγελματίες".

    "Σ' ευχαριστούμε φίλε Swear που μοιράζεσαι μαζί μας ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ την πολύτιμη γνώση σου και όπως μας έσωσες στην άνοδο έτσι τώρα μας σώζεις και στην πτώση, σωτήρα μας εσύ, Μωϋσή μας".

    ελπιζω αυτη τη φορα να τα ειπα σωστα
    δεν θυμομουνα ποια λεει ο bluesman και ποια εγω
    ετσι τα εβαλα και τα δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τα καλά σας λόγια :-) :-) και πρέπει να σας πώ ότι ΔΕΝ υπερβάλλετε καθόλου :-) :-)
    Όπως τα λέτε είναι :-) :-) :-)

    πάρτε και μερικά με ματάκι ;-);-);-);-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τετοιο μπλογκ δεν υπαρχει στον πλανητη......
    Μπαινεις σκυθρωπος και φευγεις γελωντας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κύριε STOCKstradamos αν βγείτε αληθινός για την Αμερική η μαμά μου απείλησε ότι θα διακόψει τη συνδρομή της από τους συνδρομητικούς. Φτάνει ο κουβάς είπε και οι φάπα φούπες που έχει φάει.
    Θα το γυρίσει στις καφετζούδες και στα μέντιουμ.
    Εγώ τις είπα να το γυρίσει στις ζαριές και στα βελάκια. Καλύτερα θα πάει νομίζω, είναι και ολίγον χονδροκώλα η ρουφιάνα.

    Ουιιιιιι τα σέβη μου στη μαμά μου. Αν την ξέρατε θα τις είχατε στήσει το μνημείο του μεγάλου αγνώστου χαμένου επενδυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προσέξτε : Μία εφαρμογή του iPhone που επιτρέπει στους χρήστες να διαβάζουν, να βλέπουν και να ακούν όλες τις ομιλίες του πρώην δικτάτορα Μπενίτο Μουσολίνι κάνει θραύση στην Ιταλία. Είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη εφαρμογή στα iPhone των Ιταλών, ξεπερνώντας ακόμη και το βιντεοπαιχνίδι της δημοφιλούς ταινίας Avatar. Η εφαρμογή iMussolini πωλείται από τις 21 Ιανουαρίου στο διαδικτυακό κατάστημα της Apple έναντι 0,79 ευρώ και μέχρι στιγμής την έχουν κατεβάσει περίπου 6.500 χρήστες (1.000 καθημερινά). Η επιτυχία της εφαρμογής iMussolini έχει προκαλέσει ανησυχία στον ιταλικό Τύπο. Η Apple από πλευράς της επικοινώνησε με τον Λουίτζι Μαρίνο για να του διευκρινίσει ότι η εφαρμογή παραμένει προς πώληση, αλλά ότι θα σβήνονται τα προσβλητικά σχόλια.

    Μάγκες, κοιμόμαστε όρθιοι και τα λεφτά περνάνε δίπλα μας. -Δεν ξεκινάμε λέω εγώ ένα iPattakos ή ένα iPapadopoulos να χεσθώμεν στο τάλληρο ? Μετά πάμε σε iMetaxas, iPagalos, συλλεκτικό iFreideriki και πάει λέγοντας. Ετσι βγαίνουν τα χρήματα και το καλύτερο κομμάτι της υπόθεσης είναι ότι εσύ πλουτίζεις από τα λεφτά που σου σκάνε οι μαλάκες οι νοσταλγοί. Ξέρω κάμποσους, είναι μεγάλο το target group.
    Όποιος ενδιαφέρεται να μου πει. Καλύπτω το ιστορικό κομμάτι, καλύπτει εκείνος το πληροφορικό και τα μοιραζόμαστε.

    Καλησπέρα Bασίλη-Αντ.
    -Εσύ κοντοστούπη δεν πήγες για basket σήμερα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η Siemens ανακοίνωσε ότι θέλει να προχωρήσει στην κατάργηση 1.990 θέσεων εργασίας στην Γερμανία. Η Siemens είχε προχωρήσει την προηγούμενη χρονιά στην κατάργηση άλλων 13.000 θέσεων εργασίας σε όλο τον κόσμο σε όλους τους κλάδους της και δεν πρόκειται να σταματήσει εκεί. Ο διευθυντής του κλάδου της βιομηχανίας Χάινριχ Χίσινγκερ εκτιμά ότι εκτός από την Γερμανία υπάρχει και στο εξωτερικό «ανάγκη προσαρμογής», διαβεβαιώνοντας όμως ότι ο όμιλος σκοπεύει να λάβει στοχευμένα μέτρα.

    Άειντε ρε από κει χάμω. Aπό τότε που σας έφυγε ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ, διαλυθήκατε, άχρηστα κορμιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μπασκετάκι μετά τις 11 το βράδυ. Τώρα πρέπει να βγάλουμε παραγωγή. κανένα τρειντεράκι στον DOW, όχι τίποτα σπουδαία πράγματα, να βοηθήσουμε ολίγον το ΑΕΠ της χώρας μας να ανέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Και τέλος, διαβάζω τώρα για ένα "Παγκόσμιο Οικονομικό ΦΟΡΟΥΜ", στο Νταβός.
    Ρε σείς, εγώ λέω να πάμε να εγγραφούμε όλοι σ΄αυτό το φόρουμ, να πομπάρουμε κάνα σοβαρό χαρτί, όχι ΙΚΟΝΑ και τέτοιες μαλακίες.
    'Η λέτε να μας κάνουνε κι από κει ban με το "καλημέρα σας" ?
    Καλά, στο φινάλε ξαναγραφόμαστε με άλλο νικ, σιγά το πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ρε γαϊδούρι ζουμπά, πέρασες τουλάχιστον από της Ηλεκτρολόγου να της πείς ένα "ευχαριστώ" για την εκπληκτική πρόβλεψη ότι "τελείωσε το καφέ 1, του κίτρινου 1, του πράσινου 3, του μπλε c και το ίδιο έκανε, ή βρίσκεται σε τελική εξέλιξη το καφέ 2" ???

    -Όχι, ε? Ήμουν σίγουρος, αχάριστο κτήνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ασπρα κόκκινα κίτρινα μπλέ
    βραχυκύκλωμα θα κάνεις
    δεν γλυτώνουμε καλέ!!!!

    πι ες
    Μορφονιέ που το παίζεις το τόπι να σε πάρω μάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Στο μπόουλινγκ της Γλυφαδας.
    Κάνει την κορίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ααααααα στο Μπλάνο παίζει μπάσκετ
    1 ευρω= 60 sec.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. http://www.youtube.com/watch?v=weC2PPhXvmY&feature=PlayList&p=4AD1B93DAE25B457&index=0&playnext=1

    και ελεγα τι μου θυμιζει η εικονα, τι μου θυμιζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ποιός είναι για τσίπουρα αύριο με ή χωρίς πίτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μα τι γράφετε για καφέ 1, κίτρινα 12, πράσινα 33S και μπλε73C?
    Εσάς η μαμά σας δεν σας έχει πει όταν γράφεται στο διαδύκτιο, να μην έχετε προηγουμένως πιει?

    Το ξέρω ότι όλοι σας θέλετε να με δείτε να παίζω το τόπι. Στις εξέδρες όμως, όταν παίζει ο Τάκης ο Μορφονιός, είναι δεκτά μόνο τα πιπίνια. Οι μαντραχαλαίοι να καθίσετε στο forum να γκουρουδιάζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλησπέρα ,θραύση το άρθρο σου swear ,γέμισα ψηφαλάκια :)
    Θα είναι up το θέμα και το Σ/Κ πάω να σπάσω ρεκόρ
    Άντε να δώσω και μια πληροφορία ,από σήμερα είναι free όσοι πιστοί προσέλθετε
    http://troktiko.blogspot.com/2010/01/x_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εμείς όταν γράφουμαι στο διαδηκτοιο πίνουμαι μόνο τσάι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Και η μυτούλα μου κάνει θραύση, αλλά δεν την γεμίζετε ψηφαλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μορφονιέ πες μας που παίζεις(;) και θα σου στείλω ένα εισαγόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Παρεπιπτόντως οι γλάροι άρχισαν τα μπανάκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ax και να γινοτανε η θαλλασα να λειπει
    και να μπορουσε να ενωθει η Καλυμνος κι η Κρητη

    χχμμμμμ ιντα δουλεια εχει ενας Μαντιναδολογος κουζουλος στο Γκουρου-χωρι ετουτο....
    Κουζουλαριο .......... μοναδικο ...... με εγκηρες ειδησεις
    εγινε το αεροστατο
    μπαλονι να καθησεις ....!

    μπαμ-μπαμ-μπουμ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. παλι δικαιωθηκες ω γκουρουδαρα, ναι, τελικα σημερα επρεπε να ξεφορτωσουν τις ΕΤΕ στα καψερα ψιμαρια, τη δευτερα αρχιζουν παλι οι καρπαζιες, απαπαπαπαπαπα αδερφακι μου, δεν παιζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εγώ πάλι όταν ο DOW πάει κάτω σηκώνω το κεφάλι μου προς τα πάνω. Ποιος θα τολμήσει να με πλησιάσει, με τη μυτούλα μου να εξέχει?

    Με πήρε προ ολίγου ένα πιπίνι και μου μίλαγε για αγορά. Μου έδωσε τον εξής χρησμό.
    Λες βρε Τάκη Μορφονιέ, να πέσουν τη Δευτέρα τα χαρτιά μας? Υπάρχει ξένος που έχει δικό μας χαρτί, για να μας το πουλήσει?

    Τάκης Μορφονιός γοητευτικός και λομπίστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τους το έγραψα, ο γκουρού :
    "Ήδη, αυτή τη στιγμή, όσοι φίλοι μπήκαν στην περιοχή των 14,7 έως 14,9 μπορούν άνετα να ξεφορτώσουν σε κανενός καψερού το κεφάλι..."

    Τί άλλο να τους έγραφα δηλαδή ? Με το ζόρι πωλήσεις δεν γίνονται. Σήμα αγοραστικό έδωσα, σήμα πουληταριού έδωσα, τί άλλο πιά ?

    Μήπως θελουν να τους δίνω και λεφτά, να παίζουνε ? Μερικοί αυτό θέλουν, μου φαίνεται. Με περάσανε για τη μπάνκα στο Λουτράκι.

    Δανείζω ωστόσο. Με 7,5% το μήνα, εάν ενδιαφέρεται κανείς. Ενέχυρα δεν δέχομαι, εκτός από τιμαλφή εγνωσμένης προελεύσεως και με νόμιμα παραστατικά έγγραφα. Μη μας φορτώσουνε και τίποτα κλεψιμέϊκα και πάμε μέσα τζάμπα. Ικανούς τους έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μορφονιέ μου περιμένω να μου πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Βλέπω η διεύθυνση αυτού του site μου επιτρέπει να σχολιάζω ελεύθερα, αν και με είχε αρχικά προειδοποιήσει πως κάθε ημέρα δικαιούμαι να κάνω το πολύ ένα ποστ. Φαίνεται όμως πως αρέσω. μάλλον έχω ταλέντο και ως γκουρού, αφού μπορώ να λέω τις εξυπνάδες μου δίχως να με κάνουν ban.

    Τάκης Μορφονιός όμορφος, γοητευτικός, αλλά και ένας σαγηνευτικός γκουρού. Αρέσει στα πιπίνια και στους παίκτες.

    Τώρα ο Τάκης κάνει προθέρμανση. Ετοιμάζεται να πάει για μπασκετάκι να ρίξει τα καρφώματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @Kατίνα,

    ΟΞΩ από το μπλογκ μου, γκουρουδιάρη. Εάν κρίνω από την εμφάνισή σου, σίγουρα είσαι αυτή η Φάλαινα2200 που έσκασε μύτη και χτες. Δεν σου είπα βρε κήτος να πάρεις δρόμο ? Εσύ θα μας φας ζωντανούς. Τί να σου κάνει ο Μορφονιός, το απολειφάδι ? Εσύ θες μια μεραρχία για να χορτάσεις. Όξω, μη σου κόψω τα ποδάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κατίνα θα σε βοηθήσω, για να βρεις που παίζει το τόπι ο Τάκαρος ο ένας και μοναδικός, ΕΓΩ δηλαδή.

    Όταν παίζω μπασκετάκι η μυτούλα μου βρίσκεται κάπου στη Γλυφάδα. Μένει τώρα εσύ να εντοπίσεις την κορμάρα μου. Βάλε κάτω διαγράμματα, τρίγωνα, σφήνες και μποίλινγκερ και βρες με, αν μπορείς.

    Τάκης Μορφονιός, όλα τα ξέρει, όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ποια είναι η Φάλαινα 2200?

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ τώρα

    http://img119.imageshack.us/img119/5314/metanoite2vu3.jpg

    Τάκης Μορφονιός, όλα τα ξέρει, όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Πάρε δρόμο κι εσύ κοντέ. Αίσχος, θα ξεράσω. Τέτοιες φωτογραφίες δεν μου έστελνε ούτε η Λούκραινα, πάνω στο τσακίρ κέφι της.

    ΟΥΣΤ !
    Δρόμο όλοι.
    Θα το κατεβάσω το μπλογκ, έτσι που πάτε. Εσένα χοντρή μη σε ξαναδώ εδώ χάμω. ΜΟΝΙΜΟ BAN.

    Όσο για σένα πορδοβούλωμα Μορφονιέ, 24 ώρες ban, για να βάλεις μυαλό.

    Φεύγω.
    Κανονίστε την πορεία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ρε σεις με ρωτανε συνεχεια για πετζκ, λετε να με εχουν περασει για ενα απο τα χιλια νικ του αντρεα; ή με ρωταει καποιο απ' τα χιλια νικς του; ακρη δε βγαζω τελικα, ζουγκλα εχουμε γινει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τρίγωνα και σφήνες ? Τι είμαι ο εξ'απο δω?
    Το άλλο που λες "μποίλινγκερ" τι είναι, τρώγεται?

    Εγώ πάλι ,είμαι πιο αδύνατη απο τη φάλαινα. Λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Με τη λαχτάρα να καταβροχθίσω για σαββατιάτικο πρωϊνό την πνευματική τροφή που απλόχερα μου προσέφερε εδώ και καιρό ο γνωστός διανοούμενος Ντόναλντ Τράμπ, μπήκα στον οικείο διαδικτυακό τόπο. Όμως, μια οδυνηρή έκπληξη με περίμενε : Εδώ ο Τραμπ, εκεί ο Τραμπ, πουθενά ο Τραμπ. Έφαγα τον κόσμο να βρω τον Ντόναλντ, αλλά εις μάτην. Άφαντος απο παντού.

    Και τότε, με χτύπησε σαν κεραυνός η συγκλονιστική συνειδητοποίηση της κτηνώδους επικοινωνιακής ισχύος αυτού εδώ του μπλογκ. Ναι,ναι,ναι, το "Κλέφτικο" έφαγε λάχανο τον Ντόναλντ Τραμπ. Η σαν βιτριόλι καυστική κριτική που ασκήθηκε συστηματικά απ' αυτές εδώ τις σελίδες κατά του ματαιόδοξου μαικήνα, υποχρέωσε τελικά τους εκδότες του Κάπιταλ να τον απομακρύνουν από τις δικές τους, ώστε να σταματήσει επιτέλους η κατακραυγή εκ μέρους της ιντελιγκέντσιας αυτού του τόπου. Δηλαδή των εδώ γκουρούδων.

    "ΚΛΕΦΤΙΚΟ" : Το μπλογκ που δεν συμβιβάστηκε ποτέ, που γκρέμισε τον Ντόναλντ Τραμπ, το μπλογκ που εξανάγκασε τη Μαριλίζα να ακυρώσει τις παραγγελίες εμβολίων, το μπλογκ που προσδιορίζει με χειρουργική ακρίβεια το εκάστοτε εύρος κίνησης της ΕΤΕ, το μπλογκ που συσπείρωσε τους κορυφαίους γκουρούδες του πλανήτη, το μπλογκ που κατέπνιξε το ελλιοτικό κίνημα, που ψαλίδισε τα προνόμια των κοπρόσκυλων της ΕΡΤ, που ανέδειξε τα μεγαλύτερα ταλέντα στο πεδίο της αποκρυφιστικής γκουρουδολογίας.

    Να δώσετε επίσης μεγάλη προσοχή στην ψηφορορία "ποιά θεωρείτε ότι είναι η καλύτερη επένδυση αυτή την περίοδο;", όπου προηγούνται οι ελληνικές μετοχές, με διαφορά. Αυτό (ΚΑΙ αυτό)σημαίνει ότι απέχουμε ακόμη από τον πυθμένα. -Πόσο απέχουμε ? Λιγότερο απ' όσο φαντάζεται κανείς, περισσότερο απ' όσο ελπίζει κανείς ή και το αντίστροφο, αναλόγως της οπτικής ενός εκάστου. Είναι σαφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Στην ερώτηση του φίλου που ρωτάει "-Τι θα λέγατε σήμερα σε κάποιον που είναι 100% εκτός", η απάντηση είναι :

    Αυτό που θα του λέγαμε και αύριο : -ΕΙΣΑΙ ΑΧΑΡΤΟΣ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλημέρα
    Από τότε που τα σχόλια μετατράπηκαν από τουφεκιές σε γκουρουδιές, δεν μου βγαίνει να σχολιάσω.
    Οχι οτι σας έλειψα , το ξέρω, αλλά κουβέντα να γίνεται.
    Δώστε και κανένα κρυφό χαρτί εκτός από ΕΤΕ και Κινέζικο, αυτά τα εμπεδώσαμε.
    Πώς θα ανεβεί η επισκεψιμότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Καλημέρα

    Νά ὑποθέσω πώς ἡ ἑπόμενη κίνηση θά εἷναι ἡ ἔκδοση ἑβδομαδιαίου ἐντύπου, τοῦ ὁποίου τό ἐξώφυλλο θά προβάλλεται στό παρόν ἱστολόγιο γιά κανένα δεκάλεπτο μέχρι νά μποῦμε...χαχαχα λές νά σέ καλέσει swear ἡ Παναγιωταρέα στήν ἑπόμενη ἐκπομπή της; χαχαχα

    Πράγματι τό μπλόγκ αὐτό ἔχει πετύχει μεγάλες διακρίσεις. Στόν ἀθλητικό τομέα ὅμως, ἔχει μείνει λίγο πίσω. Γιά νά κερδηθεῖ τό χαμένο ἔδαφος προτείνω ἀρχικά νά γίνει μιά κίνηση, στό λίγο χρόνο πού μένει, νά ἐκπονηθεῖ κάποιο σχέδιο ὥστε αὔριο νά βγεῖ μέ μαυρισμένα μάτια καί παράλυτος ἀπό τό ΟΑΚΑ ὁ κυρ-βάζελος, πού μᾶς ἔχει φλομώσει μέ τό εὐρωπαϊκό ταμπεραμέντο του...
    Τήν νίκη τοῦ Πανιωνίου τήν θεωρῶ δεδομένη
    Ἀναχωρῶ γιά τάς ἐξοχάς. Αὔριο πού θά γυρίσω θέλω νίκη μέσα στό ΟΑΚΑ ὄπως καί στό Καραϊσκάκη!!!!

    Venceremos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. τελικα δεν ειναι απλο μπλογκ, ειναι THINK TANK, και τι τανκ ε; εχετε δει τις δεξαμενες των ΕΛΠΕ (καλη τους ωρα); ειναι πολυ πολυ μικρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Τι THINK TANK βρε Bluesman....

    Αυτοι που γραφουν εδω μεσα ειναι ΘΕΟΙ !!!


    Τι ΘΕΟΙ ...και λιγα γραφω.......

    ΗΜΙΘΕΟΙ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. απο ανθυποημιθεους και πανω δεχομαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Διαβάστε προσεκτικά την από 13/1/2010 έκθεση της ελβετικής τράπεζας Edmond de Rothschild, της φερώνυμης του γνωστού σιωνιστή βαρώνου, της ακόμη πιό γνωστής δυναστείας.

    Ξεκινώ από το δυσάρεστο, που είναι το γεγονός ότι η έκθεση μας δίνει ένα 78% για να βαρέσουμε φαλιμέντο, το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ 18 χωρών, όλων της ΕΕ, συν ΗΠΑ και Ιαπωνίας. Πάμε τώρα στα καλά νέα και προσέξτε συνθετική σκέψη, για να καταλάβετε το επίπεδο της γκουρουδιάς, εδώ μέσα.

    Λοιπόν, η Ιαπωνία έχει 53% να πτωχεύσει, οι ΗΠΑ 43% , η Ιταλία 48%, η Ισπανία 40% η Ιρλανδία 55%, η Πορτογαλία 45%, ενώ από τις προηγμένες έπονται Βρετανία, Γαλία, Βέλγιο, με πιθανότητες μία στις τρείς να βαρέσουν κανόνι. Ακόμη δε και αυτό το θηρίο η Γερμανία έχει κι αυτή ένα 27% να γίνει ΕΝΚΛΩ. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, σε περίπτωση σοβαρής επιδείνωσης της παγκόσμιας οικονομίας, οι πιθανότητες πτώχευσης των ανωτέρω χωρών θα αυξηθούν δραματικά. Δεν θέλει δηλαδή και πολύ, για παράεδιγμα της Ιαπωνίας το ποσοστό να πάει στο 80%, των ΗΠΑ- Ιταλίας-Ισπανίας-Πορτογαλίας στο 75% κ.ο.κ. Σε μία τέτοια περίπτωση, ο μόνος που ΔΕΝ φοβάται το νερό, είναι -σωστά !- Ο ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ, δηλαδή εμείς.

    -Πού να πάμε δηλαδή, στο 100% ? Ε, παραπάνω δεν πάει, όσο και να χτυπάνε κάτω τον κώλο τους οι οίκοι της συμφοράς. Με 100% εμάς πτωχούς, θα έχουν πλέον περιέλθει οι υπόλοιποι στη δική μας θέση, να στοιχηματίζουν μεταξύ τους ποιός θα πτωχεύσει πρώτος, ενώ εμείς -πτωχοί μεν χαλαροί δε- απαλλαγμένοι από το άγχος της σωτηρίας, θα τους κάνουμε χάζι. Όπως ακριβώς συμβαίνει στις τελευταίες αγωνιστικές, που έχουν ήδη υποβιβασθεί τα Γιαννενα, ξέρω γω, και παίζουνε πια με τα δεύτερα, κάνουνε δοκιμές ή δίνουν και κάνα ματσάκι στη ζούλα. Το ίδιο κι εμείς. Τα τσικό μέσα (ευκαιρία για τον Σαμαρά, να σχηματίσει κυβέρνηση) και αλλαγή μοντέλου διοίκησης (προς το Λατινοαμερικάνικο κατά προτίμηση).

    Θέλω με λίγα λόγια να πω, ότι ΑΛΛΟΙ θα έπρεπε να φοβούνται περισσότερο από μάς. Και θα προσέθετα, οτι πάντα σε μια πτώχευση κλαίνει δύο : Ο ένας είναι ο πτωχεύσας, ο άλλος είναι ο δανειστής. Κουίζ : -Ποιός κλαίει γοερότερα ?

    Για την ιστορία, να πούμε ότι ακόμη κι αυτή η Ελβετία, η μόνη χώρα με μηδενικό έλλειμα, συγκεντρώνει ΚΑΙ αυτή πιθανότητες 17% να πτωχεύσει. Μικρές μεν, πιθανότητες δε. Φαντάσου δηλαδή. Κανείς δεν είναι πλέον ασφαλής σ' αυτόν τον κόσμο. Περπατάς και σου 'ρχεται μια γλάστρα στο κεφάλι. Ή σου 'ρχεται μια πτώχευση στο κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Εγώ πάλι σε μια μελέτη με θέμα ποιάς χώρας το κυκλοφορούν νόμισμα έχει μεγαλύτερο αντίκρυσμα σε χρυσό (του Στούπα ?)θυμάμαι ότι πρωταθλήτρια ήταν η Βενεζουέλα με 167% περίπου...
    Τώρα πως τα κατάφερε με τόσο χρυσάφι (κίτρινο έτσι ?)και πτώχευσε,θαύμα...
    ¨Αμα δεν σε γουστάρει ο πρόεδρος και ο διαιτητής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. H Bενεζουέλα είναι περικυκλωμένη από τους Αμερικάνους, με κλοιό 14 σημείων, χώρια το στόλο στ' ανοιχτά. Δεν θέλει πολύ για να αναφλεγεί η μπαρουταποθήκη της Λατινικής Αμερικής. Όσο για χρυσάφι, οι Γάλλοι νομίζω ότι έχουν το μεγαλύτερο απόθεμα παγκοσμίως, κατέχοντας το 15% των συνολικών αποθεμάτων.

    Καλά, ο άλλος ο Τσάβες, τί έλεγε πάλι ? Ότι το σεισμό της Αϊτής τον προκάλεσαν λέει οι Αμερικάνοι. Κάτι τέτοια πετάει και έχει φτάσει το spread της Βενεζουέλας στις 1000 μονάδες. Αν είναι δυνατόν. Και μετά λέμε για μας. Δόξα τω Θεώ να λέμε, μια χαρά είναι το spread.
    (εδω πάει και χαμόγελο με ματάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ...τι μου κάνατε βρε μπαγάσηδες στο Κλέφτικο...αντί να διαβάζω Billara για το στοίχημα ψάχνομαι εδώ...φεύγω για μελέτη μπας και γλυτώσω τον κουβά ...άλλωστε στις μέρες που έρχονται ευκολότερα θα κερδίζεις στο στοίχημα παρά στο ΧΑΑ...εκτός και αν συνεχίσει ο swear το κοουτσάρισμα της ΕΤΕ...(σίγουρα δεν το έστησε το ματσάκι για να πάρει τη δόξα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. μυτογκα της κακιας ωρας,σε διαβασα και συγκινηθηκα..εισαι ο μεγιστος γκουρου-αποκαλυψη και με διαφορα..αποφασισα για την παρτη σου να κλεισω μερικα σορτ,να ανοιγοκλεισω μερικα λονγκ,γιατι εγω ,ως γνωστον,ειμαι ΚΑΙ σορτ ΚΑΙ λονγκ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ και ετσι δεν μπορει η αγορα να με πεταξει εξω,κερδιζω ΠΑΝΤΑ...(ναι,μα την παναγια..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. α,μια και μιλαμε για γκουρουδες,γιγαντα swear,μας προστατευσες απο την πτωση,μας εβαλες μεσα στην ανοδο,εσυ ενας αγνος ερασιτεχνης,αλλοι πληρωνονται χρυσαφι για αυτα που μας παρεχεις ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ,μα ποιος εισαι,σε ευχαριστουμε..(καλα τα ειπα,θα μου δωσεις τωρα τα ποσοστα μου,η θα σε δωσω στεγνα για το πως κανεις τις προβλεψεις??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 78% είναι η πιθανότητα η Ελλάδα να πει το φαλιμέντο? Καλό αυτό. Τι απόδοση μας δίνει το στοιχηματάκι?
    Οι άλλοι έπαιζαν το Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ τον ΑΣΣΟ στο 1,4. Έσπρωχναν το χρήμα στη ΣΙΓΟΥΡΙΑ του άσσου, να μην σας πω τι πήραν τελικά.

    Σήμερα άλλη μια παραγωγική μέρα ξύπνησε για τον Τάκαρο.
    ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑ.

    Φραπεδιά και το βράδυ πιπίνες. Ρίξαμε και το στοιχηματάκι μας.
    ΜΠΟΧΟΥΜ και ΑΧ Βόχουμμ παίξαμε. Σιγά μην τυχόν και δε βγάλουμε σήμερα το κατιτίς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. μπασκετ δεν θα παιξεις σημερα μυτογκα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Για να μην νομίσετε ότι είμαι κανένας τυχαίος, να σας πω και την ΣΗΜΕΡΙΝΗ εξυπνάδα μου.
    Η μετοχή που παίζει ο Τάκαρος θα είναι μέσα στην πρώτη πεντάδα των αποδόσεων του Χρηματιστηρίου για το 2010. Αν δεν είναι η πρώτη, θα είναι η δεύτερη. Βρέξει χιονίσει. Ανέβει ή πέσει το ΧΑ. Πτωχεύσουμε ή πτωχεύσουν οι άλλοι.

    Ρίξτε τα κομμάτια σας.
    Στον Τάκαρο ξεφορτώνετε.


    Τάκης Μορφονιός το ομορφότερο πρόσωπο στην Ελλάδα και ένα απο τα 5 πιο όμορφα στο κόσμο.
    Τάκης Μορφονιός ο όμορφος Θεσμικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΣαββατοΚύριακη ο Τάκαρος το ρίχνει στις επενδύσεις. Σήμερα η επένδυση είναι η ΑΧ Βόχουμ. Θα τους πάρουμε τα λεφτά, να τα φάμε με τις πιπίνες το βράδυ.
    Μπασκετάκι καθημερινές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μόλις τώρα. ΧΑΛι - Γουλβς 1-0
    Τελικά όποιος έχει το χάλι του το μαύρο, κερδίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή