Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Ιουλία ντορόγκαγια, γιατί τα έβαψες, παιδί μου ;

Η φίλη μου η Ιουλία Τιμοσένκο έχασε τις εκλογές, που είναι κρίμα κι άδικο, ειδικά εάν αναλογιστεί κανείς τον κόπο που έκανε καθημερινά για να φτιάξει τον παραδοσιακό της κότσο, πρίν από κάθε δημόσια εμφάνισή της. Βεβαίως, παραδοσιακός κότσος και βαφή μαλλιών είναι πράγματα ασύμβατα, που τελικά τα πληρώνεις στην πορεία. Μια χαρά κορίτσι ήτανε, μου ‘γινε κι αυτή ξανθιά. Διότι η Ιουλία, η Ιουλία που εγώ θυμάμαι όταν ήμασταν παιδάκια στο σχολειό, εκτός από πρόεδρος της δεκαπενταμελούς Κομσομόλ, ήτανε και καστανή σαν κάστανο.

Ξεκινώ από σήμερα τον ΟΤΕ, με ρέγουλα όμως, διότι δεν είναι και για χόρταση, προς το παρόν. Αναρωτιέμαι βέβαια ποιά ταμεία πουλάνε σ’ αυτές τις τιμές. Σίγουρα δεν είναι το ταμείο ανεργίας. Καλά, εδώ που έχει φτάσει ο ΟΤΕ, ίσαμε και τα έξι ευρώ μπορεί και να τα ‘χει στην τσέπη, αλλά πρέπει να το στηρίξουμε τώρα το χαρτί, διότι οι Γερμανοί έχουν αρχίσει να τα παίρνουν άγρια και δεν είναι σωστό να τους απογοητεύσουμε.

Χαρταετό πέταξα χτες, κόκκινο με τεράστιο κίτρινο σφυροδρέπανο, να βγάζει μάτι. Είχε πολύ αέρα και δεν σηκωνόταν ο ρημάδης, οπότε σκέφτηκα πατέντα να του βαρύνω την ουρά με κάποιο τρόπο. Του έδεσα λοιπόν από πίσω μερικά κονσερβοκούτια, σκουριασμένα και κοφτερά, να κόβουν λαρύγγι σαν το βούτυρο, και πήγα μετά και τον πέταξα απάνω από το σπίτι του Θρασύβουλα, να τον βλέπει και να τρίζει τα δόντια του.

Ακούω και για περικοπή 14ου και 13ου μισθού και θα ήθελα να καθησυχάσω τον κόσμο. Δεν κινδυνεύει ούτε ο 13ος ούτε ο 14ος μισθός, αυτό το εγγυώμαι. Δεν εγγυώμαι όμως για τους υπόλοιπους δώδεκα.

111 σχόλια:

  1. Και έλεγα γιατί ανεβαίνει ο ΟΤΕ σήμερα... Πάλι εσύ κρύβεσαι από πίσω? Σιγά σιγά με ρέγουλα όπως είπες μην τον κολλήσεις στο Limit up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Έχεις ακούσει που λένε μερικοί "χρωστάει αντίδραση το χαρτί!" ?
    Μωρέ δεν χρωστάει τίποτα, λέω εγώ. Απλώς, επειδή είμαι της ιστορίας (είκοσι είχα γράψει ιστορία στις πανελλαδικές, ο αθεόφοβος, είκοσι λατινικά, δεκαοχτώ έκθεση, δεκαεννιά αρχαία, τους πήδηξα όλους), αγοράζω αμέσως μόλις ένα χαρτί φτάσει σε ΙΣΤΟΡΙΚΑ χαμηλά, ώστε να λέω "Ο Swear ήταν εδώ, όταν ο ΟΤΕ έγραψε ιστορικά χαμηλά".

    Βεβαίως, συνήθως αναγκάζομαι να είμαι και παρακάτω κι ακόμη παρακάτω, αλλά είναι τέτοια η λατρεία μου για την ιστορία, που δεν υπολογίζω το όποιο κόστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βέβαια η φωτογραφία είναι με λεζάντα που σε μεταφορά απο το κυριλικό Α-Β στο Ελληνικό πηγαίνει προς το "Γρηγορία Ιου.", μήπως μπέρδεψες τις φωτογραφίες απο καμιά άλλη συμμαθήτρια της τάξης? Για ξαναδές το άλμπουμ,
    εκτός αν είναι σφάλμα που ωφείλετε στον δαίμονα των οπτικών ινών του Ο(D)ΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Swear δεν κάνει ποτέ λάθος, ειδικά όταν πρόκειται για παλιές συμμαθήτριες.
    Ιουλία Γριγιάν, αυτό γράφει εκεί πάνω, αυτό είναι το πατρικό της, τί Γρηγόρη και Σταμάτη μου τσαμπουνάτε ; Τιμοσένκο λένε τον άντρα της, Αλεξάντρ Τιμοσένκο.


    Ορίστε την, κι άλλη μία, τότε που σπούδαζε στο Κίεβο, για να μη λέτε ότι τα βγάζω από το μυαλό μου.
    http://www.seventy75five.com/public/timoshenko_my_girl/timoshenko07.jpg


    Το θηρίο ο ΟΤΕ θα γονατίσει κι αυτό, μου το ματιάσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό το debate για την ευκαιρεία στο ΧΑΑ με τον ΟΤΕ πραγματικά δεν την καταλαβαίνω?

    Οι Γερμανοί δείχνουν ιώβεια υπομονή και το μόνο που δεν τους νοιάζει είναι η χρηματιστηριακή αποτίμηση.

    Για να πεισθώ έκανα και ένα συγκριτικό της (a) Ντόιτσε Τελεκ και των (b) ADR DT (c) ADR OTE .... στα διαγράμματα επείσθηκα οτι ο ΟΤΕ είναι παιχνίδι "no bet".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε σεις εδώ θα γονατίσει ο ΚΑΡΕΛΙΑΣ και εσείς μου λέτε για τον ΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι μπράβο να σας βλέπω να πουλάτε τα χαρτάκια σας και τους Χάρταρους. Να βάλουμε τα ταμεία και τους αμοιβαίους να πουλήσουν και εκείνοι. Πουλήστε βρεεεε να τελειώνουμε.
    Μετά ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ του Τάκαρου θα πάει ψηλά πολύ ψηλάαααααα. Η χαρτάρα του 2010 ανήκει στον Τάκαρο.
    Να μην βλέπω νωχελικότητα στις πωλήσεις σας. Σας βλέπω λίγο κουρασμένους και άογκους.

    Τάκης Μορφονιός , ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ του Τάκαρου την Καθαρή Δευτέρα πήγε πιο ψηλά απο όλους τους χαρταετούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τον ΟΤΕ δικαιώθηκε η πρόβλεψη που είχα κάνει στο capital τον Αύγουστο μετά τα αποτελέσματα 6μήνου. Τα είχα χαρακτηρίσει Γ.Τ.Π.Κ. και του έδινα περιθώριο πτώσης εύκολα 10-20% από τα 10,4 που είχε εκείνη τη μέρα.

    Η αλήθεια είναι ότι στα 8 ευρώ έχει και πάλι ενδιαφέρον. Αλλά αν κάποιος πιστεύει στο πάνω υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για ΕΤΕ θα γράψω ότι γράψει και στον verd. Στα τελευταία 3,5 χρόνια έχει κάνει αύξηση 3δις τότε με τη Finanz, άλλο 1,5δις το καλοκαίρι + 1δις που έχει εκδώσει προνομιούχες μετοχές + 400εκ από το πακέτο βοήθειας του Κράτους. Σύνολο περίπου 6δις.

    Δια 600εκ μετοχές. Σημαίνει ότι μόνο τα λεφτά που έχει κάνει αύξηση τα τελευταία χρόνια είναι 10ευρώ ανά μετοχή.

    Αυτό σημαίνει ότι όποιος είχε μετοχές της ΕΤΕ πριν την πρώτη αύξηση ουσιαστικά θα έχει εξαϋλώσει τα λεφτά που έβαλε μόλις η ΕΤΕ φτάσει τα 10 ευρώ. Όλα εκείνα τα υπερκέρδη πού πήγαν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στον ΟΤΕ έχω μπει κι έχω βγεί τρείς φορές κατά τους τελευταίους μήνες, χωρίς κέρδη (εννοείται), αλλά και χωρίς απώλειες, τέτοιο μουλάρι που είναι. Tώρα, είπα να ξαναδοκιμάσω μια ακόμη φορά, μιας και δεν θα τον πεις και ακριβό στα οχτώμισυ ευρώ.

    Έτσι, για να σπάσει λίγο η μονοτονία, μέχρι να κάνοι την έκριξυ το υφέστιο του ΟΛΠ.

    Για ΕΤΕ, καλά, άσε. Τραγωδία σκέτη. Δεν υπάρχει για μένα αυτή η μετοχή, ακόμη κι αν φάει άλλο ένα -50% στο κεφάλι από δω που είναι (διόλου απίθανο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι αγγλοαμερικάνοι οι ρουφιάνοι λένε "when you buy a company you buy the managment"
    Καριόλια μεν ,ρουφιάνοι του κερατά ,αλλά από χρηματηστήρια κάτι περισσότερο ξέρουνε.
    Ποιούς καλούς μάνατζερς έχουμε ?
    Κατ΄αρχήν το Βαγγέλη.Μεγάλος μάγκας (χετζάρισε πρόπερσι την παραγωγή του 2009 με τις τιμές των μετάλλων στο θεό και γενικά σωστός με τους μικρομετόχους,ακόμα και στην 3πλή συγχώνευση με το Αλουμίνιο Ελλάδος και την ΔΕΠΡΟ τους άλλους έριξε).ΜΥΤΙΛ και ΜΕΤΚΑ πρώτες μου επιλογές.
    Επίσης ο Βακάκης (σταθερά τα κέρδη πάνω από τις προβλέψεις).Φυσικά εδώ δεν μας βοηθά η τιμή.Όμως ο επιχειρηματίας συνηθίζει ν΄ανεβάζει την τιμή,να πουλάει πακέτα και εν συνεχεία εκδίδει ομολογιακό μετατράψιμο σε μετοχές (που το καλύπτει σχεδόν όλο μόνος του) και έτσι επανακτά το ποσοστό του.Γι αυτό δεν βλέπω τη ΜΠΕΛΑ κάτω από 6,5 και σίγουρα η μαγκιά είναι να τον πάρουμε από πίσω σε τυχόν νέο μετατρέψιμο ομολογιακό (στην προηγούμενη έκδοση εγώ όχι ο μάπας,γιατί περίπου ίδια περίοδο εξέδιδε μετατρέψιμο ομολογιακό και ο ΝΗΡ και έκανα τη λάθος επιλογή...).
    Από κοντά και ο Φουρλής.Αντέχει και η κρίση σίγουρα τον ευνοεί μια και εξοντώνει τους ανταγωνιστές του (κρίμα βέβαια γιατί είναι Έλληνες,αλλά η αλήθεια είναι ότι πολλά από τα επιπλάδικα της οδού Βουλιαγμένης κλείνουν)...και πουλάει και αθλητικά...και κάποιες αντιπροσωπείες ηλεκτρικών που κληρονόμησε...
    Ο Γιάννης Κωστόπουλος μπορεί να μην φαίνεται αλλά σίγουρα είναι πίσω από την πρώτη γραμμή της διοίκησης .Άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι η ΑΛΦΑ είναι παραδοσιακά γεννήτρια στελεχών.
    Το ένα φέρνει τ΄άλλο.Ο Βουρλούμης ωρίμασε στην Αλφα.Στελεχάρα.Ξέρει από τραπεζικά (πρόεδρος στην Αλφα Φαινάνς) ξέρει από βιομηχανία (πρόεδρος στην ΦΡΙΓΟ).Διατηρήθηκε από τους Γερμανούς...Σίγουρα ο ΟΤΕ αδικείται από την σημερινή αποτίμηση.Καλό για τους νέους επίδοξους επενδυτές (εγώ έχω θέση ήδη).
    Βαρδινογιάννηδες επίσης (ιδίως τώρα που έκοψαν τα πολλά πολλά με τον παο).MOH μετοχή all weather με σταθερά υψηλό μέρισμα τους χρηματιστηριακούς χειμώνες και δυνατή καρποφορία στην ώρα της.
    Το λιμάνι...(εντάξει είμαι και Πειραιώτης).Αλλά οι Κινέζοι είναι παλιοί επιχειρηματίες και στον ΟΛΠ υπάρχουν μεγάλα περιθώρια περιορισμού των λειτουργικών εξόδων (άρα αύξησης των κερδών).¨Ασε που όπως λέγαν κι οι παλιοί ...κανείς δεν έχασε ποτέ αγοράζοντας γη...
    Ολοκληρώνω με τους Στασινόπουλους...είναι επαγγελματίες μάνατζερς και προσλαμβάνουν και κορυφαίους για τις εταιρείες τους...Εδώ προσωπικά θα προτιμήσω ΣΩΛΚ καιΧΑΚΟΡ...καθαρά από ένστικτο...ίσως και λίγο ΣΙΔΜΑ...για την αδρεναλλίνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βέβαια να ενημερώσω ότι αν τα λάθη μου στο ΧΑΑ ήταν χιλιόμετρα τώρα θα πεζοπορούσα στην αλλοδαπή...Θα΄χα φτάσει τουλάχιστον Βελιγράδι...
    Και τότε γιατί τα΄γραψα αυτά ?
    Μήπως φιλοτιμηθεί και γράψει και κανένας άλλος συνάδελφος επενδυτής φυσικά ...και κλέψω καμιά ιδέα..
    Βλέπετε πιστεύω (όπως έχω ήδη πεί) ότι αυτή η άνοδος ως το τέλος του 2012 ή βαριά βαριά μέσα στο 2013 θα μας φέρει πάνω από τις 4500 μονάδες...και πολλά χαρτιά θα 4πλασιάσουν...κι εγώ θέλω να πάρω ένα σπιτάκι για την κόρη μου...
    Εννοείται ότι προσυπογράφω τη θέση του φίλου ΚΙΚΟΥ ότι εντος της 10ετιας θα δούμε 5ψήφιο δείκτη....και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος...αντιθέτως ρεαλιστής είμαι ... πόντιος ρεαλιστής είπατε...θα δείξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ
    http://www.youtube.com/watch?v=IAmRnlSdYcA&feature=related

    Frapeziti κάτσε ήσυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μέγα Δάσκαλε άσε να αμαρτήσω για μία εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμ, των πανελλαδικών είσαι!!!!!!
    Τώρα δικαιολογούνται όλα ???!!!!!#####$$$$$$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ hippy

    στο διχτυ μπηκαν ΣΩΛΚ σήμερον!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πριν λίγο έλαβα στο megalimitarola@playboy.gr το παρακάτω μήνυμα, από έναν που μου στέλνει εκατοντάδες μηνύματα, το ένα πίσω από το άλλο.


    playboy
    μας τα έχεις κάνει τούμπανο με την χαρτάρα που δεν μας την λες. Εγώ είμαι αρκούδος και βλέπω να πηγαίνουμε κάτω πολύ κάτω.
    Σε προκαλώ σε ένα μπασκετάκι να σου ρίξω τις ταπούλες μου. Δυο δυο θα τις τρως σε κάθε σου προσπάθεια.

    Απαντώ.
    Εσυ είσαι αρκούδος και εγώ είμαι playboy. Αν σου τα έχω κάνει τούμπανο, έλα να φτιάξουμε ορχήστρα. Εγώ παίζω καλό σαξόφωνο.
    Μπασκετάκι αν θέλεις να κοντράρεις τον Τάκαρο, μόνο δίχως ρουχισμό σε παίζω.
    Καλά αυτός ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ μου ακόμη και χωρίς αέρα ψηλά στέκεται? Φύσα φύσα αρκούδε να μην μου πέσει. Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ έτσι? μην πάει το μυαλό σας αλλού.
    Τάκης Μορφονιός ο σαξοφωνίστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι είχαμε και το καθημερινό έχασες που δεν περιμένεις την AMD στα 5 δηνάρια Πατριώτη...
    http://stockstradamos.blogspot.com/

    Δεν γράφω άλλο, είναι ο Κώστας ο ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα σηκώσω σήμερα αύριο και για AMD στο σπίτι μου!
    http://www.frapezitis1.blogspot.com/

    Δάσκαλε ετοιμάσου θα πέσουν ντουβάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δάσκαλε είσαι ΑΠΑΙΧΤΟΣ άκου Κώστας ο ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑΣ...
    Δάσκαλε πάρε κανένα τηλέφωνο και άφησέ με να ρεφάρω λίγο από ΟΤΕ τώρα που μπήκα! Αφού ξέρω κατά βάθος με αγαπάς (στο πολύ πολύ πολύ βάθος). Στη συνέχεια ξέρω ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ και θα γελάς με το ανατριχιαστικό ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώπα, εδώ είμαστε. Όλοι οι Γκουρούδες εν δράσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Frapezitis

    Σιγά μη μας κάνεις και πρόβλεψη πότε θα διορθώσουν τα ξένα! Όσο ο Κώστας ο ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑΣ περιμένει τα ξένα κάτω για να δικαιολογήσεις τις μακακίες του που πούλησε 20% Ελλάδα, τόσο θα ανεβαίνουν και η ψαλίδα θα ανοίγει!.....Γεια σου Κώστα ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ που μόλις αφίχθεις από την Γυάρο!.....Βρε τον ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ που περιμένει την AMD στα 5 δηνάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρόσεξε Frapeziti την τιμή που θα δώσεις AMD για να μην απολυθείς....και είναι δύσκολος καιρός για να ψάχνεις δουλειά σε αυτό το αντικείμενο σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. gerodimos

    ΕΓΩ δεν μπορώ χωρίς τον Κώστα τον ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όλοι ΟΤΕ πήρατε ? Τώρα το θυμηθήκατε ?
    -Κακό σημάδι αυτό, βγαίνω αύριο κιόλας. Στα ΔΙΚΑ ΜΟΥ τα χαρτιά δεν ανέχομαι άλλον μέσα. Είμαι μονόχνωτος τύπος, συγγνώμη. Να φύγετε, να πάτε αλλού. Στη ΔΕΗ να πάτε. Τον ΟΤΕ εγώ τον διάλεξα πρώτος.

    Βλέπω τώρα και ΟΛΠ. Το ελατήρι πιέστηκε, ξεκινάμε. Έρχεται ο κάπταιν Γουέϊ, ο Κινέζος. Καπετάν Γουέϊ Ζέππο, χαίρομαι όταν σε βλέπω.

    Hippy, μ΄αρέσουν οι στόχοι σου, διαλεγμένοι ένας κι ένας.

    Φραπεζίτη, καλώς όρισες.
    Λοιποί παλαιοί Γκουρούδες, καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Swear

    Σ, ευχαριστώ!
    Βέβαια για να είσαι δίκαιος ΕΣΥ δημοσίευσες κάποιες ώρες αργότερα από ΕΜΕΝΑ! Αααα ΟΛΑ κι όλα!
    Επίσης, εμένα ο Xai μου είπε να μην ανησυχώ αν αγοράζουν κι άλλοι μαζί μου, αρκεί μέσα στους άλλους να μην είναι ο Μαρίνης και να αγοράζει με πραγματικά λεφτά! Τα λεφτά monopoly δεν μας επηρεάζουν ως προς την κίνηση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δάσκαλε Xai Five

    Τόσα χρόνια γνωρίζεις ότι κάνω ότι μου λένε τα αφεντικά και οι οίκοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δάσκαλε Xai Five
    Θα την τραβήξω την τιμή μια χαρά!

    Καμιά αύξηση θα πάρουμε?
    Καμιά αύξηση θα πάρουμε?
    Καμιά αύξηση θα πάρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Frapezitis

    Να είσαι ευχαριστημένος που δεν θα πάρεις μείωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έτσι μπράβο Χάϊ. Γερά τα γκέμια.
    Τέλος πάντων γκουρουδόπαιδα, αγοράστε ελεύθερα, ό,τι τραβάει η ψυχή σας. Με μέτρο όμως. Το χαρτί και το πιοτό θένε εγκράτεια. Το πιοτό το πίνουμε δεν μας πίνει, το δε χαρτί το αγοράζουμε, δεν μας αγοράζει. Κοιτάζω προσεχώς και ΜΥΤΙΛ, που μου σφύριξε ο Γκουρού-Χάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πήγαμε να κάνουμε κι ένα αφιέρωμα στην ευειδεστάτη Ιουλία Τιμοσένκο, το γένος Γριγιάν κι ήρθε ο άλλος ο Μπούτσερ, να μας μάθει και ρώσσικα. Έχετε ξεφύγει τελείως, γκουρούδες. Μάθατε τα ελληνικά, τώρα μου μάθατε και ρώσσικα. Κάτι λέει σε Γρηγόρη διαβάζει.

    Τέλος πάντων, τις επόμενες μέρες θα κάνω ένα αφιέρωμα και σ΄αυτήν την πατσαβούρα τη Σάρα Πέηλιν, που βλέπει λέει Λευκό Οίκο. Δεν το βάζει κάτω η ελεεινή. Θα την περιλάβω εγώ, έννοια σας.

    Ο Αμερικάνος πάλι χλιμιντρίζει. Όλα πράσινα, μόνο εμείς μείναμε στο κόκκινο. Διόρθωση στα ξένα ακούω, διόρθωση στα ξένα ΔΕΝ βλέπω. Άντε να δούμε τί θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας.
    Τα κύματα μου θα σας εξαφανίσουν.
    Είμαι και εγώ γκουρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μου αντιστέκονται λίγο οι Αμερικάνοι, αλλά που θα πάει. Θα τους ξεβρακώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μα βρε αγόρια ΟΤΕ αγοράζετε?
    Τιμή στόχος 1,24.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΤΕ τιμή στόχος 2,56 τουλάχιστον.
    Γενικός 324
    DOW JONES 3534
    SP500 387
    Με Nasdaq δεν ασχολούμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο DJ θα κάνει πάνω απο 2 χρόνια να δει τις 10700.
    DAX τιμή στόχο 2085
    CAC 1248, τα Γαλλικά ομόλογα δεν θα τα θέλει κανείς. Διεύρυνση Γαλλικού Spread στις 850 μονάδες βάσης.
    ΑΛΦΑ 0,87
    ΜΙΓ 0,05
    Με Κύπρου δεν ασχολούμαι.

    Που πήγατε?
    Λακίσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για το Βωβό δεν μπορώ να δώσω τιμή στόχο. Βγαίνει αρνητικός. Πρέπει επειγόντως να κάνει reverse split ή να πάει σε αύξηση κεφαλαίου, για να μπορέσει η Θεωρία να δώσει ΘΕΤΙΚΗ τιμή στόχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. η εξίσωσή μου θα αφήσει Ιστορία.

    ''ΟΛΑ = 10 ευρώ. Ότι πάρετε απο 20ρη, 0,25 ευρώ το καθένα.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ελάτε κιοτήδες, να αναμετρηθούμε.
    Για κοπιάστε να μετρήσουμε χρωματιστά καλώδια αν σας βαστάει.

    ''ΟΛΑ = 10 ευρώ. Ότι πάρετε απο 20ρη, 0,25 ευρώ το καθένα.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. -Τιμή στόχο για 40άρη έχεις ? Δεν με νοιάζει ο 20άρης, πουλάω τον ΟΤΕ αύριο με το άνοιγμα και καθαρίζω. Με τρόμαξες, στ' αλήθεια.

    Αλήθεια, το μαγιώ σου δεν το βλέπω. Τί σόϊ παπαδιά είσ' εσύ, μωρή ξεβράκωτη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 40ρης δεν θα υπάρχει.
    150 εισηγμένες εταιρίες θα κλείσουν και άλλες 120 θα βγουν εκτός διαπραγμάτευσης.
    Καλά καλά ούτε 20ρης δεν θα υπάρχει.
    15ρης να λες καλύτερα, επι συνόλου 20.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ''ΟΛΑ = 10 ευρώ. Ότι πάρετε απο 20ρη, 0,25 ευρώ το καθένα.''

    Το μαγιό μου κοστίζει πιο ακριβά από τις μετοχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να αγοράκια πάρτε να φορέσετε και εσείς ένα μαγιουδάκι , κόκκινο σαν του κυρίου.

    http://3.bp.blogspot.com/_-hJlE_OCO6w/Sctxiz7KB8I/AAAAAAAAAlU/hx2YcckD1Wk/s400/%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν πας να πάρεις κάνα Μινέρβα λέω 'γω, να κρύψεις τα καπούλια σου ; Σκανδαλίζεις το ποίμνιο, καταραμένη. Πρωτόπλαστη του ολέθρου. Άντε μπράβο.

    Επί τη ευκαιρία. Ένα πράγμα που το λένε harami, το έχεις ακούσει ; -Καπνίζεται αυτό το πράγμα ; -Έχει καμιά σχέση με φούντα καλαματιανή ; -Τί είναι ακριβώς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Άπιστοι που δεν ξέρετε τι είναι το harami θα το μετανιώσετε.

    Οι σφήνες έσπασαν. Αν δεν ξέρετε τι σημαίνει αυτό, τότε να ρωτήσετε τις συζύγους σας να σας πουν τι είναι να τους ΣΠΑΝΕ τα ΝΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αααχχχχ.....πόρκα μιζέρια....
    χίλια μέτρα δίχτυ έριξα....ξεπατώθηκα λέμε...και τι έπιασα...
    λίγο ΣΩΛΚ,λίγο ΜΥΤΙΛ,λίγο ΟΤΕ....
    του αυτουνού και του ψαρά το πιάτο έρχεται η χοντρή και το μουσκεύει...
    ...ας είναι...φτάνει η ψαριά για την βραδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εσύ όμως μου έσπασες τα νεύρα.
    Φεύγω τρισκατάρατη. Κανόνισε να μου το κάνεις τελείως μπουρδέλο το μπλογκ, μέχρι το πρώϊ.

    Με τόσο κόπο το έστησα, harami θα πάει ο κόπος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έχω και αυτόν τον φίλο μου τον ΟΜΠΡΑΞ εδώ παρά δίπλα και αντί να κάτσει να εμπεδώσει τα μαθήματα που του παραδίδω, πανηγυρίζει το γκολ της Μάντσεστερ ο αθεόφοβος. Η σφήνα να κάτσει στο κεφάλι σου και το τρίγωνο να διασπασθεί καθοδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλά πως κυκλοφορούνε έτσι μπαμπά αυτές οι παπαδιές, ξετσίπωτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τα αρνητικά πρόσημα πως στον κόρακα μπαίνουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Glory Glory Man UTD...

    Παπαδιά με μαγιό ο ΚΑΡΕΛ θα πιάσει τα 3000 ευρώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σουέρ καλά πως κάνεις έτσι ντε, τρια-τέσσερα γράμματα έπεσα έξω, εδώ άλλοι δίνουν τάση και ρεύματα απο τότε που πρωτο-αγόρασε η carlyle το φυντάνι του ΛΛ και συνέχεια πέφτουν μέσα με σταθερή απόκλιση 180 μοίρες. Ακόμα και με λεφτά της ΦΕΝΤ να παίζανε θα είχανε φαλιρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σήκωσα τα καινούρια για ΟΤΕ και ΕΤΕ...
    http://frapezitis1.blogspot.com/

    Αύριο το πρωί θα ρίξω κι ένα άλλο χαρτί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καρέλιας 3,25 μετά απο reverse split 10:1.
    Οι 10 μετοχές θα γίνουν 1, το τονίζω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και μετά θα πάει 3,25.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εγώ πάλι αύριο το πρωί θα σας ρίξω όλες τις τιμές στόχους πιο χαμηλά.

    ''ΟΛΑ = 10 ευρώ. Ότι πάρετε απο 20ρη, 0,25 ευρώ το καθένα.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Παπαδιά με μαγιό έχεις καταπληκτική φωτογένεια.
    Είσαι για κανένα βραδινό μπασκετάκι, να μου ρίχνεις τιμές στόχους στο κεφάλι?

    Τάκης Μορφονιός ταπεινός δούλος σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο.Κ. Ευχαριστώ. Πουλάω αύριο...

    Βάζω τα λεφτά σεντούκι και περιμένω 99,99% πιο κάτω να τα σαρώσω όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το ήξευρα ότι αυτός ο χαρταετός με τα κονσερβοκούτια που έκοψε το ρεύμα εις την συνοικία των θεών ήτο δάκτυλος...

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι κάνετε πρωινιάτικα? Το σκέφτεστε ακόμη?
    Πουλήστε βρε να σωθείτε. Ειδικά τη χαρτάρα του Τάκαρου. Πουλήστε τα όλα και τα ρούχα σας ακόμη. Μην αφήσετε τίποτα ξεχασμένο. Μετά να πάτε στα ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ, όπως διακηρύσσει κάποιος μεγάλος γκουρού που έβαζε τον κόσμο να αγοράσει Μαίλλη στα 2 ευρώ επειδή θα τον εξαγόραζε μεγάλο διεθνή fund.
    Δεν χρειάζονται λεονταρισμοί. Πουλήστε βρε δύσμοιροι, να αγοράσει ο Τάκαρος που απο σήμερα ανοίγει και MARGIN. Θα μαζέψει 20 εταιρίες, όχι 10 όπως έλεγε.

    Ουίιιιιιιιιιι θα το πω στη μαμά μου πως ο Ασπρίδης τα βλέπει πάλι όλα μαύρα. Μπορεί να αγοράσει και εκείνη τίποτα, τώρα που βρίζει τους συνδρομητικούς. Την πάτησε λέει με αυτούς. Τζάμπα τα πούλησε όλα και τα έκανε χρυσό και κάθεται πάνω απο το μπαούλο της με μια καραμπίνα στο χέρι.

    Τάκη Μορφονιός απο σήμερα ΜΑΡΤΖΙΝΑΡΙΣΜΕΝΟΣ στο Full.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Παπαδιά με μαγιό
    για ρίξε μια τιμή στόχο για τη χαρτάρα του Τάκαρου, τη χαρτάρα του 2010, το χαρτί που θα έχει την μεγαλύτερη απόδοση για φέτος.
    Στείλε ένα Mail στο megalimitarola@playboy.gr να σου πω τη χαρτάρα και μετά ρίξε μια τιμή στόχο.
    Προσοχή μόνο να μην μάθουν τη χαρτάρα όσοι κρύβονται στα καταφύγια και ξαφνικά εμφανιστούν πιο έξυπνοι απο τον Τάκαρο να την αγοράζουν.

    Άντε πονηρούλα. Για σένα θα κάνω μια εξαίρεση και θα μάθεις τη χαρτάρα. Βλέπεις αυτή η φωτογένεια σου με ''έριξε''.

    Τάκης Μορφονιός ο Playboy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παπαδιά με μαγιό
    αν η τιμή στόχος που θα δώσεις είναι της κλάσης σου, τότε ρίξε και το όνομα του χαρτιού, να βγουν να πουλήσουν όλοι. Πες το και στο Ασπρίδη να τις βάλει πωλητήριο. Είναι καλός στο μοιρολόι αυτός.

    Αν η τιμή στόχος είναι τιμή ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ, μην γράψεις το όνομα του χαρταρου.

    Τάκης Μορφονιός, μην προκαλείτε την τύχη σας, ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. H παραγωγική μέρα του Τάκαρου ξεκίνησε.
    Φραπογαλιά στο full, ποδάρες απλωμένες στις καρέκλες, ξάπλα, μαμ, λίγο πρωινός ποδόγυρος και στις 10:30 συνδεδεμένος να περάσει τις εντολές του.
    Το βράδυ πάλι μαζί σας.
    Εσείς να μην ξεχνιέστε. Πουλήστε τα όλα και Ελληνικά ομόλογα πουλήστε. Τα πράγματα είναι δύσκολα πολύ δύσκολα σας λεω. Να πείτε και στους αμοιβαίους να πουλήσουν τα μερίδια σας. Άντε να τελειώνουμε.

    Τάκης Μορφονιός, έξω απο το καταφύγιο είναι πιο ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Να προσεχετε τους ΧΑΡΤΑετους
    παλια στις ακρες βαζαμε ξυραφακια στα ξυλα
    για να κοβουμε τους αετους των αντιπαλων
    Αργοτερα αλλοι βαζανε ξυραφακια στα νερατζια που πετουσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. αιντε,αιντε,γουρληδες μου εισαστε στον ΟΤΕ,σας ευχομαι να βγαλετε ταχεως το κερδος που εχετε προγραμματισει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ...αγάλι αγάλι γίνεται τ΄οχτώ εικοσιπέντε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΕ!
    Μας έφτιαξες την ημέρα!


    Με εκτίμηση
    Ο Frapezitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Frapeziti, θα πούλησε αυτός ο γκαντεμαν κι ανήλθε το χαρτί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Koυ Κου!!!
    Είστε εδώ? Θέλετε καμιά τιμή στόχο ή θα εξαφανιστείτε πάλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εγώ πάλι παίδες, γειά σας κι αντίο από ΟΤΕ, για μία ακόμη φορά. Όχι δηλαδή ότι μου έφταιγε ειδικά ο ΟΤΕ, αλλά μου φταίει το όλον. Και τον όλον είναι για κλάματα, εάν σε μέρα γενικών κερδών παγκοσμίως είσαι το ΜΟΝΟ χρηματιστήριο στο κόκκινο. Έλεγα μήπως η γάτα ήταν απλώς ψόφια, αλλά αυτή εδώ έχει αποσυντεθεί εντελώς. Και βρωμάει κιόλας.

    Όσο για τον ΟΤΕ, πολλά κομμάτια κατεβαίνουν και δεν μ' αρέσει. Καραβιές ολόκληρες. -Πού στο διάολο τα είχαν αγορασμένα ? Κι αν βρέθηκαν σήμερα αγοραστές, διερωτώμαι πού θα βρεθούν αύριο ή μεθαύριο, εάν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός. Επιπλέον, με τόσους συστηματικούς πωλητές, φοβάμαι ότι -στην καλύτερη περίπτωση- θα κάνει εδώ νέο σκαλί, στο εύρος 8,40 έως 9,5, που δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Σιγά το εύρος δηλαδή. Με αυτές τις απλοϊκές έως και αφελείς σκέψεις, απεχώρησα ασφαλώς και αζημίως του τιμημένου χαρτίου, δίνοντας νέο ραντεβού αρκετά χαμηλότερα.

    Κι αν κάνω λάθος, με συγχωρώ. Και τον ΟΤΕ επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Στα καταφύγια να πάτε. Πουλήστε βρεεεε.
    παπαδιά εγώ εδώ είμαι. Θέλω, στα χαρτιά μου, τιμές στόχους χαμηλά, πολύ χαμηλάααααααα.
    Αν έχεις τιμή στα ψηλά κράτα την για τον εαυτό σου. Στα ψηλά είναι μόνο ο Τάκαρος με τον ΧΑΡΤΑΕΤΟ του.
    Θα πάμε για εκείνο το μπασκετάκι?

    Τάκης Μορφονιός ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ και έξω από τα καταφύγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έννοια σου κοντέ και θα σε χορτάσουνε χαρτί. Χωνί θα σε κάνουνε, από το πολύ χαρτί.

    Κοντέ, έμαθα ότι στην Κίνα έχουνε μια τεχνική να ψηλώνουν τους ζουμπάδες, με λάμες στα πόδια. Πονάει βέβαια, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Βάστα ρευστότητα ζουμπά, μπας και πάρεις κάναν πόντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Για Ελλάδα ο Τάκαρος βλέπει κλασσική περίπτωση στραγγίσματος γιαουρτιού. Έτσι ακριβώς κάνει ΚΑΙ ο Τάκαρος με τις χαρτάρες του.
    Όλη μέρα μάζεμα και προς το κλείσιμο απογοήτευση. Αρνητικό κλείσιμο ή μηδενικά κέρδη. Όταν στραγγάει το γιαούρτι του, δεν έχει και όγκους. Στο τέλος φυσικά κλείσιμο στα χαμηλά, όσο χαμηλά τον παίρνει τον Τάκαρο.
    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΚΕΤΗ για τους κατέχοντες. Αν τώρα δεν μας πάει καλά το μάζεμα, πετάμε κανα δυό άσχημα μαντάτα, βγάζουμε και ένα κακάσχημο τρίμηνο με ζημιές και τότε όλοι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ. Ώσπου μια μέρα ο Τάκαρος αμολάει καλούμπα, στην αρχή σιγά σιγά και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου.

    Τάκης Μορφονιός πρώτος στο πέταγμα του ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ρευστότητα θα αποκτήσει ο Τάκαρος όταν θα ακουμπήσει τον ΧΑΡΤΑΕΤΟ του, τη στιγμή που θα είναι θα είναι περιζήτητος και NUMBER ONE.
    Τώρα τα σπρώχνουμε. Λυτούς και δεμένους βάζουμε να μας πουλήσουν όλο το χαρτί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. swear

    Τεχνικά οι πωλήσεις πάνω από το 8,90 δικαιολογούνται, εξάλου είδες τι έγινε μετά το 8,90 σήμερα και πως γυρνούσε το κοντέρ. Και την AMD δείχνουν να την πωλούν πάνω από 8 δολάρια και η Goldman Sachs την πούλησε πριν 20 μέρες γύρω στα 8 και ο Κώστας ο Ντουντούκας (όπως τον φωνάζει ο Δάσκαλος μου ο Xai) την πουλάει εδώ και μήνες αλλά αυτή εκεί επιμονή!
    Σε κάθε περίπτωση κόπιασε να με διαβάσεις τι θα γράψω για ΟΤΕ, ΕΤΕ και ΜΥΤΙΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τον Μάιο το Ελληνικό Δημόσιο θα έχει πάρει σχεδόν το μεγαλύτερο μέρος των δανεικών που χρειάζεται για φέτος. Μετά φυσικά θα έχει ξεκινήσει το πέταγμα του Ελληνικού Χαρταετού. Αλλά τότε θα το έχουν πάρει χαμπάρι όλοι το τι παίζεται.
    Σύμφωνα με τον Τάκαρο τον πάτο θα τον έχουμε δει τέλος Φλεβάρη μέχρι μέσα Μάρτη. Μετά σιγά σιγά πάνω με τις απαραίτητες αναταράξεις, για να μην ξεθαρρεύουν όσοι βρίσκονται στα καταφύγια.
    Τον Μάιο μην τον είδατε μην τον ανταμώσατε.

    Τάκης Μορφονιός εν ώρα μαθήματος
    Πάλι όμως εμένα δεν με μέλλει απο πίτα που δεν τρώω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. playboy μου είπαν ότ με ζήτησες.
    Θέλεις τιμή στόχο για το χαρτί σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Γεια σου Δάσκαλε ακόμα γελάμε με το Κώστας ο Ντουντούκας. άντε σε 45 λεπτά τα κλείνουμε τα pc.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. παπαδιά πρώτα ρίξε μου την με email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το ψάχνω ακόμη playboy. Έχεις κάνει καλή δουλειά. Δύσκολα διακρίνεται τι γίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. παπαδιά αυτή η Αμερική έχει βαλθεί να τρελάνει τόσο εσένα όσο και τους συνδρομητικούς.
    Μόλις περάσει το 10700 να δούμε τι θα γράφουν πάλι.

    Τάκης Μορφονιός σε δύο χρόνια μην τον είδατε μην τον ανταμώσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δεν πρόκειται κανένας να μου αντισταθεί. Μετά το μικροανοδικό, έρχεται οξύ Λ , κάτω θα πάνε ούλα.
    Τιμή στόχος DOW τουλάχιστον 3500.
    Βάζω στοίχημα τα ρούχα που φορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Frapeziti

    Καταρχήν, είσαι ακόμα σε ώρα δουλειάς και πρόσεξε πως χρημοποιείς τα pc.... Το γλύψιμο με το: "Κώστας ο ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑΣ" δεν σε απαλλάσσει της ευθύνης να ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Frapeziti, δεν αντιλέγω φίλε, αλλά υπό τα σημερινά γενικά δεδομένα θεωρώ μάλλον ανώφελο έως επικίνδυνο να διατηρώ μια επιπλέον θέση (πέραν της βασικής μου σε άλλη μετοχή), έστω και μικρή, έστω και σε αμυντικό τίτλο όπως ο ΟΤΕ, ενόσω δηλαδή το χαα δεν δείχνει ικανότητα αντίδρασης, ακόμη και καθαρά τεχνικής. Σαν επιπλέον σκοτούρα, έτσι το είδα, για αυτό έσπευσα να τον σουτάρω από κει που ήρθε, εικοσιεπτά ώρες αφού τον αγόρασα, για τους λόγους που προανέφερα. Εύχομαι καλή επιτυχία στους υπομονετικώτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. swear

    Όπως έγραψα παραπάνω πάνω από από 8,90 κάποιος θα μπορούσε να διώξει. Μην ξεχνάς ότι αυτό που ζήτησα για σήμερα από εχθές ήταν ένα ανοδικό άνοιγμα (το είχαμε) και ένα κλείσιμο πάνω από 8,90 δεν το είχαμε. Για να δούμε, πάω για μελέτη.

    Αφεντικό σχόλασα από το iphone γράφω (είμαι στο ταξί)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Swear

    Μην ξεχνάς τι έχει γράψει ο Δάσκαλος για το τραπεζοκεντρικό ΧΑΑ

    ΧΑΑ (τραπεζών)= η ΧΑρά Αγνοείτε

    όμως με ψιλά γράμματα, έγραψε κάτι και για το υπόλοιπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημέρα γκουρούδες!

    τέτοια εθνική υπερηφάνεια είχα
    να νιώσω από τότε που πήρε
    η Παπαρίζου την eurovision!

    Τσέχοι ταρίφες να σου λένε:
    "Greece no money, Kaputt!"
    Ας είναι, εγώ τους έδινα
    και παραπάνω πουρμπουάρ
    έτσι για να επιτείνω
    την εκπληξή τους...

    Αν είναι να πέσουμε,
    τουλάχιστον να πέσουμε λεβέντικα!

    Απορία:
    με 14 μισθούς έφυγα,
    τώρα δεν προλαβαίνω να
    βλέπω "αναπροσαρμογές"
    13 θα ήταν, αλλά λέει το 13
    είναι γρουσούζικο,
    όπερ 12!
    Όποιος γνωρίζει να πεί
    διαφορετικά "όλοι έξω τώρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Σήμερα με προσκάλεσε ένα πιπίνι να πιω φραπεδόπουλο. Τα κακό ήταν ότι η πιπίνα έχει χωθεί σε ένα καταφύγιο και δεν λέει να βγει έξω.
    Πω πω βρε μάγκες. Τι τσίκνα και πορδίλα βρώμαγε εκεί μέσα. Ούτε φραπεδόπουλο ήπια, ούτε πιπίνα θέλω. Πήρα δρόμο και έφυγα.

    Τάκης Μορφονιός με ένα μανταλάκι στη μύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Να μην ξεχνάτε να ΠΟΥΛΑΤΕ τις χαρτάρες σας. Μην μου χώνεστε στα καταφύγια δίχως να πουλάτε.

    Τάκης Μορφονιός ο μαζώχτρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Κύριε swear σας διάβασα πολύ προσεκτικά εχτές.
    Θεωρητικά έχετε δίκιο, αν και ο Τάκαρος Διαφωνεί. Εσείς που δίνετε μεγάλη σημασία στους ηλεκτρολόγους θα έπρεπε ήδη να έχετε πάρει το σήμα.
    Αυτοί πλέον προβλέπουν μέχρι και ημερήσια κλεισίματα. Τι ημερήσια. Ξέρουν μέχρι που θα είναι ο δείκτης το επόμενο δεκάλεπτο . Δημοφιλέστερο blog, το blog που τώρα έχει πενταπλάσιες επισκέψεις σε σχέση με το τελευταίο δεκαήμερο. Θέλετε και άλλα?

    Τάκης Μορφονιός ο πονηρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

    Η οικονομική ανάκαμψη “θα είναι ένα δύσκολο και κοπιαστικό πράγμα”, δήλωσε ο τέως πρόεδρος Ομοσπονδιακής Αποθεματικής Τράπεζας των ΗΠΑ (1987-2006), Alan Greenspan, ενώ παραδέχτηκε ότι θα τον ανησυχούσε ιδιαίτερα αν οι μετοχές συνέχιζαν να πέφτουν.

    Η πτώση των τιμών των μετοχών είναι “κάτι παραπάνω από ένα προειδοποιητικό σημάδι”, δήλωσε ο Greenspan στην εκπομπή Meet the Press” του τηλεοπτικού δικτύου NBC. “Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως η αξία των μετοχών, οι τιμές των μετοχών δεν είναι απλώς κέρδη στα χαρτιά. Έχουν στην πραγματικότητα πολύ σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα”.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Greenspan, η ανεργία θα παραμείνει στα επίπεδα του 9-10% στο μεγαλύτερο μέρος της διάρκειας του έτους. “Είναι πολύ δύσκολο να οδηγηθούμε σε συνθήκες μείωσης της ανεργίας στο βραχυπρόθεσμο μέλλον”, είπε. Ο ίδιος εκτιμά πως το πιο χρήσιμο μέτρο που θα μπορούσε να λάβει το Κογκρέσο για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας θα ήταν η εφαρμογή περικοπών φόρων για μικρές επιχειρήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. “Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως η αξία των μετοχών, οι τιμές των μετοχών δεν είναι απλώς κέρδη στα χαρτιά. Έχουν στην πραγματικότητα πολύ σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα”.

    Πέστα Άλαν

    Τάκης Μορφονιός, διεθνής παίκτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Τον Τάκαρο βέβαια απο πίτα που δεν τρώει δεν τον μέλλει.
    Οι χαρταετοί του να είναι καλά, οι πιπίνες του και τα άλλα, Νααααααααα και ΑΝ πάνε να γαΧΧΧΧΧΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Στις αγορές ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ)

    Με εκτίμηση
    Frapezitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Frapezitis
    περιμένω μια εκτίμηση σου για τις σφήνες που έσπασαν, αλλά τελικά το ξανασκέφτονται.
    Θέλεις να τα πούμε απο εδώ ή απο το blog σου.
    Πότε αναιρείται ο σχηματισμός και τον ρουφάνε ΟΛΟΙ οι short?

    Τάκης Μορφονιός όταν σπάζουν τα νερά έχουμε γεννητούρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Είχα γράψει στην αρχή της εβδομάδας:

    "Για ότι δούμε αυτή την εβδομάδα φταίει ο ΟΤΕ"
    http://www.youtube.com/watch?v=yDj9wXC2bl4&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. playboy

    Αν δεν υπήρχαν οι short δεν υπήρχαν και οι long και δεν θα υπήρχε η ΑΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο Τάκαρος άλλο σε ρώτησε. Αν μπορείς περιμένω μια εκτίμηση στο blog σου ή εδώ.

    Ο Τάκαρος τους ΑΓΑΠΑΕΙ όλους τους short. Τους λατρεύω.

    Τάκης Μορφονιός, I LOVE τους shorts, αλλά στα καταφύγια δεν μπαίνω. Βρωμάει πορδίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. playboy

    O DOW για κάποιες ημέρες ήταν επίφοβος, όμως γρήγορα έβγαλε τα ερωτηματικά. Θυμήσου τι έγραψε ο Xai για τον προηγούμενο Φεβρουάριο του 2009 και τι έγινε τον επόμενο μήνα Μάρτιο του 2009.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Όλα επίφοβα είναι. Όμως βλέπω να πηδάνε απο τα καταφύγια. Αν έχω δίκιο, 1000 μονάδες για πλάκα στο κεφάλι θα φάνε, στην προσπάθεια τους να κλείσουν οι short. Πολύ σιγουριά για κάτω, πολύ κλάμα στο πάνω.
    Ο συνδρομητικός να δω που θα πάει να κρυφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Πω πω πω δεν με αντέχω πια. Δεν είμαι εγώ για σοβαρές συζητήσεις. Άλλοι είναι καλοί σε αυτά.
    Παπαδιά που χάθηκες σήμερα? Θα σου πάρω όλα τα βρακιά. Πάμε στοίχημα?

    Τάκης Μορφονιός ο ξεβρακωτής γκουρούδων.
    Ο μεγαλύτερος γόης στην Ελλάδα. Ένας απο τους 10 μεγαλύτερους στον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. playboy
    Μην χαίρεσαι. Κανένας δεν βρέθηκε να μου αντισταθεί και να νικήσει τα κύματα μου.
    Τελειώνει το καφέ, ακολουθεί το ΟΞΥ Λ και μετά χορέψτε το χορό του Ζαλόγγου.
    Ο 20ρης τελειώνει στο 943. Φυσικά θα πέσω μέσα. Αν ξεπεράσει τα 943 μην έρθετε να μου πείτε ότι έπεσα έξω. Θα πρόκειται για επιμήκυνση του καφέ. Μετά κάποια στιγμή θα γυρίσει και κάτω, άρα πάλι μέσα θα πέσω.
    Βάζω στοίχημα ότι έχω πάνω μου. Ποτέ δεν πέφτω εγώ έξω .
    Τα έχω προβλέψει όλα ολόσωστα, ακόμη και τον DJ που κάποιοι μου λένε ότι με ξεγέλασε και ενώ προέβλεπα κατάρρευση αυτός πάει πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τιμή στόχο για DJ
    3678 μονάδες, είτε 4942, εκεί θα ολοκληρωθεί το ροζ κύμα.
    Ο αρχικός στόχος του μπλε κύματος είναι οι 3432, όπου αν δεν ολοκληρωθεί εκεί αναμένεται μια πτώση εως 2795 σε σχηματισμό WXXYZ.

    Ο τελικός στόχος είναι οι 880 μονάδες, σε αναλογικό όμως διάγραμμα τιμών.
    Αν και δεν πραγματοποιώ αναλύσεις σε αναλογικό διάγραμμα τιμών, εντούτοις σας πετάω και αυτήν την τιμή στόχο, για να είμαι μέσα σε όλα και για να σας την σπάσω που τολμάτε να με αμφισβητείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Βέβαια υπάρχουν τα ημιαλγοριθμικά και αλγοριθμικά που μου δίνουν τιμές στόχους αρχικά 17.090 για DJ και 35.340 με την ολοκλήρωση του κίτρινου κύματος.
    Αυτά βέβαια με διάσπαση των 13.850 μονάδων, με τελική τιμή στόχο 213.400 μονάδες με την ολοκλήρωση του σχηματισμού XYXWW , ανάποδης κεφαλής και triple combination σε zigzag.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Παπαδιά εσύ καλά τα λες, αλλά ο DOW καλπάζει. Ούτε ο χαρταετός μου να ήταν.
    Ο Τάκαρος μπορεί να σαχλαμαρίζει αλλά δεν είναι κανένας γκάγκαρος.
    Τις αγορές τις έχουν χάσει κάποιοι εδώ και πολύυυυυυυ καιρό. Ειδικά ο συνδρομητικός όπου απο τις 10 προβλέψεις του βγαίνουν οι 2 και τις βγάζει στο προσκήνιο για να κορδώνεται, ξεχνώντας τις άλλες 8.

    Τάκης Μορφονιός έχει άριστο μνημονικό. Να τρώτε μαγνήσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Διαβάστε σε αποκλειστική πρώτη, για τον Ελληνικό ΤΙΤΑΝΙΚΟ των Τραπεζών

    http://stockstradamos.blogspot.com/

    ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Παπαδιά για ξαναδές τα αλγοριθμικά γιατί μου δίνουν άλλες τιμές στόχους. Ειδικά για τον DJ μου βγάζει 35430 και όχι 35340. Με προβληματίζει αυτό το σφάλμα. Μήπως έχεις βάλει "noise" φίλτρο 3-ημερών γιατί εγώ το έχω με reduntancy.

    Για να μην είμαι και "off-topic" αυτό που είναι πιο σημαντικό να προσέξουμε είναι να έχουμε εκθετικά διαγράμματα με μεγάλη έκθεση γιατί τα κύματα δείχνουν έντονη συσώρευση ^v^v^

    ΑπάντησηΔιαγραφή