Τρίτη, 9 Μαρτίου 2010

Ο Ταύρος του Μπεϊτζινγκ



Στο κέντρο, ο κοντός-γάτα με την κόκκινη γραβάτα, ο Κάπταιν Γουέϊ Τζιαφού, πεφωτισμένος ηγέτης της Cosco, που ο Κομφούκιος να του κόβει μέρες και να μας δίνει χρόνια.
Ακριβώς μπροστά στα πόδια του, χουζουρεύει ο μυθικός Ταύρος του Μπεϊτζινγκ, θύμα, ψώνιο και σύμβολο αιώνιο των bull αγορών της Άπω Ανατολής.
Δεύτερος από αριστερά, δίπλα στο κομοδίνο με το εμπριμέ, διακρίνεται ο Μίστερ Μιγιάγκι, Ιάπων μάστερ καρατέκα-μαυροζωνάς και πρώην μαυροσκούφης, λοχίας της δεύτερης επιλαρχίας τεθωρακισμένων, στη Χοκάϊντο. Σ' αυτόν, επειδή έχει βαρύ χέρι, έχει ανατεθεί το βαρύ έργο καρπαζώματος λιμενεργατοπατεράδων, έτσι και κάνουνε νερά.

Παραδίπλα, ο ασουλούπωτος κρεμανταλάς-γίγαντας, ύψους 1,63 (κάτι σαν Σπάρτης της Σανγκάης), μασέρ και βοηθός προπονητή, με το όνομα Ζανίνο. Αρωγός του Μιγιάγκι σε διάφορα άγρια ξυλίδια που έχουν κατά καιρούς πέσει, σε πλείστα λιμάνια του κόσμου.
Παρακάτω, ο τύπος με την περούκα, άκρη δεξιά, ο κύριος Λουάν Σενγκ, νέος market-maker του ΟΛΠ και παλιά καραβάνα στ' ανταλλακτήρια στοιχημάτων της Ταϊβάν, με ειδικότητα στις κοκκορομαχίες και στη ρώσικη ρουλέτα με τριανταοχτάρι σπέσιαλ, με δύο βλήματα στο μύλο.
Οι υπόλοιποι δεν ξέρω ποιοί είναι και δεν μ' ενδιαφέρει άλλωστε.

Η φωτογραφία λήφθηκε πρόσφατα στην παλιά Λέσχη του Ολυμπιακού, στο Πασαλιμάνι, εξ' ού και οι φωτογραφίες από πίσω, με Γαλάκους, Σαργκάνηδες, Βαμβακούλες, Αποστολάκηδες και άλλους παλιούς, γνήσιους ολυμπιακάρες.

14 σχόλια:

  1. καπτεν γουει σοους δε γουει... ουουχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επέκταση της ελληνικής κρίσης "βλέπουν" οι διαχειριστές των hedge funds .

    Έτσι γράφουν και κάποιοι τα χαύουν.
    Ξέρετε όλους αυτούς που θα τους βάλουν να αγοράσουν?
    Ο Τάκαρος ξέρει. Τα funds ακόμη δεν ξέρουν.

    Διαβάζω κάποιους άλλους. Τους καψερούς ντεεεε , που διαβάζουν Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια, να λένε. Μα δεν μπορεί να κάνει Λάθος η Ντόρα μας. Θα πάμε ΚΑΤΩ σίγουρα.
    Μα που θα πάει? Δεν θα ρίξουν καμιά υποβάθμιση τα διεθνή λαμόγια?
    Ο σεισμός της Αιτής δεν θα ενεργοποιήσει κάποιο ρήγμα στον Ελλαδικό χώρο?


    Τάκης Μορφονιός ο ρουφιάνος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλος ο λαός μου περιμένει με αγωνία να τους πω τις επόμενες κινήσεις μου.
    Θα σας πω μετά το τέλος της συνεδρίασης. Καθίστε να δω πρώτα το κύμα. Εσείς όμως να ξέρετε ότι εγώ σίγουρα θα κερδίσω, όπου και αν πάει η αγορά.
    Αν πάει πάνω εγώ θα έχω ανοίξει long.
    Αν πάει κάτω θα έχω ανοίξει short.
    Πως νομίζετε ότι επιβίωσα χρηματιστηριακά απο τόσες και τόσες κρίσεις?

    Φινίτο Λα Μούζικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα
    Η κοπελιά στα αριστερά ποια είναι? σα να παράφαγε από ότι διακρίνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...δηλαδή αν κατάλαβα καλά αυτοί είναι οι υπηρέτες μου...εμένα του περήφανου κατόχου 600 μετοχών ΟΛΠ...οκ κανένα μέρισμα της προκοπής δεν μου δίνεται τόσα χρόνια...για το μεσημέρι θέλω σπρίνγκ ρόλς... ξεροτηγανισμένα παρακαλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα που τελείωσε ο Πετρούλος-πωλητής στον ΟΛΠ (που όλοι ξέρουμε ποιός καψερός ήταν), καιρός είναι να δώσετε κι εσείς οι μαριδαίοι ό,τι χαρτάκια έχετε τυχόν πάρει χαμηλά (στο σημείο εισόδου που εγκαίρως σας είχα υποδείξει, αλλά μόνο αυτή η γάτα ο Χάϊ Φάϊβ το έπιασε το πομπάρισμα), ώστε να ξυπνήσει πραγματικά το Θηρίο.

    Ειδάλλως, το Θηρίο δεν ξυπνάει. Ορίστε, σας δίδεται η ευκαιρία να αποχωρήσετε αξιοπρεπώς και με κέρδος. –Τι περιμένετε δηλαδή ? Να πάει 18 ευρώ για να πουλήσετε ? Αμ είστε γελασμένοι, εάν νομίζετε ότι το Θηρίο θα πάει 18 με εσάς μέσα. Πρώτα θα βγείτε και μετά θα πάει. Εάν δεν βγείτε τώρα, δεν πάει. Εάν βγείτε τώρα, θα πάει.

    Δώστε, να τελειώνουμε και με σας. Μαριδαίοι. Να φύγετε. Να πάτε αλλού. Στα τσακίδια. Ασχοληθείτε με άλλα χαρτιά. Ασχοληθείτε με τον χαρταετό του Τάκαρου. Τι δουλειά έχετε εσείς με τα λιμάνια ? Πουλήστε τώρα, πριν μετανοίωσουμε εμείς, τα δυνατά χέρια, οι μπρατσαράδες που λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν ειναι ετσι, να θυσιαστω για το καλο της ανοδου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θυσιάσου. Αρκετά κέρδισες.
    Άσε να χάσει και κάνας άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ....οκ τό΄πιασα το υπονοούμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλετε λίγη βοήθεια βλέπω για να μάθετε τα μελλούμενα του ΟΛΠ.
    Μόνο μια δική μου κυματική ανάλυση μπορεί να σας προσφέρει το δοκούν. Να βγάλω πωλητές στο χαρτί και εσείς να αγοράσετε φθηνά και κατόπιν να εγκλωβιστείτε.

    ΟΛΠ Τιμή στόχος 0,25 όπως όλες οι τιμές στόχοι μου, έτσι και αυτή είναι κάτω των 50 σεντς.
    Βρισκόμαστε σε έναν άτυπο σχηματισμό triple combination μπλέ κύματος, που αναμένεται να εξελιχθεί σε ροζ WXYXX τύπου ABC zig zag. Λόγω της μικρής προιστορίας του ΟΛΠ στο ταμπλό , έχω ταυτίσει την κίνηση του με το διάγραμμα της ΕΝΚΛΩ, όπου όπως έχω πει πολλάκις προπορεύεται όλων των κινήσεων. Επομένως στο τέλος το κύμα θα εξελιχθεί σε double zig zag ΑΒC όπου οι τιμές στόχοι που δίνονται είναι αρνητικές. Γιαυτό το λόγο η διοίκηση θα προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου 2 νέες μετοχές για μια παλιά στα 10 ευρώ και κατόπιν αυτού βγαίνει η θετική τιμή στόχος των 0,25 ευρω.

    Όπως έχω πει επανειλημμένως, σε σημείο εξαντλήσεως, μόνο μια ανάλυση τεχνική, με κατάλληλη κυματική προσέγγιση, σε συνδυασμο με τον αλγόριθμο που εγώ έχω εφεύρει, μπορεί να δώσει τις απαντήσεις στα Χρηματιστηριακά ερωτήματα σας.

    ΟΛΠ λοιπόν. Τιμή στόχος -2,5 ευρώ , όπου μετά την αύξηση κεφαλαίου θα είναι 0,25.
    Τότε και μόνο τότε θα ξεκινήσει απο τα 0,25 η μεγαλειώδης άνοδος του ΟΛΠ, όπου θα τον αναγάγει σε μια μοναδική περίπτωση μετά αυτής της ΕΝΚΛΩ

    Φινίτο Λα Μούζικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. -Δε μου λες μωρή θεούσα, αυτός ο αλγόριθμος πονάει πολύ ? Είναι μεγάλο το άλγος ?

    Γειά σου Hippy !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κανονίστε να μου εκνευρίσετε την μεγάλη ηλεκτρολόγο και να εξαφανιστεί. Όλη μέρα σήμερα είναι απούσα.
    Βρε σεις, τα εργαλεία μας δεν τα πειράζουμε. Βλέπετε να μπαίνω εγώ να την τσιγκλάω? ΟΧΙ!
    Αφήστε τους ήσυχους.
    Δίχως αυτούς εμείς θα είμαστε απλοί Παπαρδέλες.
    Με αυτούς είμαστε κερδισμένοι μουγκοΠαπαρδέλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ορίστε. Νάτος ο γκουρού. Μόλις Εμφανίσθηκε για να πει ότι μέχρι 2070 τα συμβόλαια. Παραπάνω με τίποτα.
    Εσείς τώρα ξέρετε. Στο 2070 βγαίνουμε εμείς long.
    Γιαυτό σας λέω. Να είστε μουγγοΠαπαρδέλες και να τους παίζετε ανάποδα όλους αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. νασαι καλα πατερ, εγω παντως τα εδωσα (οχι αυτα που ελπιζετε παντως) και χαλαρωνω για λιγο καιρο, εχω μια υποψια πως θα τα βρω χαμηλοτερα απο δω, αλλα μη δινετε σημασια, ποτε δε βγαινω αληθινος, εξαλλου δεν εχω και καμια μεθοδο, στην τυχη τα λεω... ουουχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή